مديركل فرودگاه‌هاي خوزستان خبر داد:افزايش پروازهاي داخلي و خارجي در سال‌جاري

 

مديركل فرودگاه‌هاي خوزستان در خصوص برنامه‌هاي تدوين شده براي سال‌جاري گفت: به دنبال اين هستيم كه در سال‌جاري پروازهاي داخلي و خارجي فرودگاه‌هاي استان را افزايش دهيم.
ناصر صفاري در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) در خوزستان، با بيان اين‌كه اين افزايش پروازها در مسير داخلي بيشتر در مسيرهاي صنعتي به تهران و در مسيرهاي خارج از كشور به تركيه(استانبول) و پرواز نجف اشرف در عراق خواهد بود، اظهار كرد: در صورت درخواست مسيرهاي جديد از سوي متقاضيان ما خدمات پروازي را در جهت رفاه حال مردم ارايه خواهيم داد.
وي در خصوص ديگر پروژه‌هايي اجرايي براي امسال از بازسازي ترمنيال خارجي حجاج خبر داد و افزود: در حال ساختن يك ترمنيال جديد با مساحت 6 هزار و 500 متر براي حجاج هستيم كه كار اجرايي آن با شدت و تلاش زياد در حال اجرا است.
مديركل فرودگاه‌هاي خوزستان با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته از تكميل شدن دو واحد پاركينگ هواپيما، به‌سازي فاز يك و 2 محيط بيروني فرودگاه، به‌سازي كف سالن‌هاي داخلي فرودگاه‌، افزايش گيت‌هاي كانترهاي پروازي خبر داد يادآور شد: تعداد پروازها در سال گذشته پنج درصد افزايش داشت.
صفاري با بيان اين‌كه 2 باب رستوران خوب و يك فست‌فود براي رفاه حال مسافرين در داخل فرودگاه اهواز ساخته شد، افزود: در سال گذشته تابلوهاي اطلاعات پرواز و آب سردكن‌هاي مدرن صندلي‌هاي زيادي در فرودگاه اهواز اضافه شد. همچنين پروژه آسفالت باندها اول فرودگاه تا سه راهي فرودگاه با اعتبار 600 ميليون تومان انجام شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 3 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 24015
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 158
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 291
بازدید کل : 24015
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->