تحویل 2000 واحد مسکونی مهر به بهبهانی‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: دوهزار واحدَ مسکونی مهر در خردادماه با حضور رئیس جمهور به مردم بهبهان تحویل داده می‌شود.

 

خبرگزاری فارس: تحویل 2000 واحد مسکونی مهر به بهبهانی‌ها

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‌محبوب ظهر امروز در جلسه شورای اداری بهبهان که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برنده سال گذشته مردم بودند و باید سال 90 را، سال مردم نامید زیرا در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری باشکوه و حماسی داشتند.

 

وی با اشاره به مشارکت 74.2 درصدی مردم بهبهان در مرحله نخست این انتخابات، تصریح کرد: مردم ما یک بار دیگر بر آنچه که استکبار جهانی پیش‌بینی کرده بود، خط بطلان کشیدند و با حضور پررنگ خود پای صندوق‌های رای، حمایت خود را از نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی نشان داده و ثابت کردند.

 

باذلی‌محبوب خاطرنشان کرد: به طور قطع این حضور باشکوه در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم در حوزه‌های انتخابات نیز تکرار شده و مشت دوم، محکم‌تر از قبل به دهان یاوه‌گویان کوبیده خواهد شد.

فرماندار بهبهان با بیان اینکه همه باید به دنبال خدمت به مردم بدون هیچ چشم‌داشتی باشند، عنوان کرد: در سال گذشته، بهبهان در حوزه‌های اشتغال، فرهنگ عمومی و مسکن به عنوان فرمانداری برتر خوزستان معرفی شد که این موفقیت در کنار دیگر موفقیت‌ها و برخی ناکامی‌ها بوده است.

وی ادامه داد: ما باید تلاش کنیم در سال پیش رو، موفقیت‌ها را افزایش داده و با شناسایی علل ناکامی‌ها، این شکست‌ها را به پیروزی تبدیل کنیم و از آن‌ها درس‌های لازم را فرا گیریم.

باذلی محبوب با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف در بهبهان، بیان کرد: در سال گذشته در حوزه‌های انرژی، بهداشت و درمان، کشاورزی، راه، مسائل فرهنگی و آموزشی شاهد موفقیت‌هایی بودیم که هری ک به تنهایی موجب پیشرفت این شهرستان خواهد شد که در این میان برای مثال می‌توان به 2.5 برابر شدن میزان عملکرد بنیاد مسکن در سال گذشته نسبت به سال 89 اشاره کرد.

وی در خصوص اقدامات حوزه انرژی گفت: زدن کلنگ نیروگاه یک‌هزار مگاواتی، ایجاد اداره فوق توزیع، احداث دو پست 400 کیلوولتی، راه‌اندازی مجدد پست 132 کیلوولتی خیبر، افتتاح پست 132 کیلوولتی سردشت، تامین روشنایی معابر بالغ بر 50 روستا، برطرف کردن مشکلات احداث سد آریوبرزن و راه‌اندازی تصفیه‌خانه بزرگ بهبهان از جمله موفقیت‌هایی است که در سال گذشته در حوزه انرژی این شهرستان به دست آوردیم.

فرماندار بهبهان افزود: در حوزه‌های دیگر نیز هر یک از دستگاه‌ها تلاش‌های فراوانی کرده‌اند، بسیاری از مدیران استانی به بهبهان آمده و بسیاری از مشکلات این شهرستان مطرح و برطرف شد که نتیجه همین تلاش‌ها بود.

وی همچنین به مسکن مهر در بهبهان اشاره کرد و گفت: از پنج‌هزار و 11 واحد در دست ساخت مسکن مهر، دو‌هزار واحد آن در خردادماه سال جاری با حضور ریاست جمهوری به مالکان تحویل داده شده است و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال 91 بالغ بر 80 درصد از این طرح به بهره‌برداری برسد.

باذلی‌محبوب خاطرنشان کرد: 145 واحد نیز برای محرومان در حال احداث بوده و انجمن خیرین مسکن‌ساز نیز در همین راستا مشغول فعالیت و تلاش هستند.

فرماندار بهبهان در پایان اظهار کرد: همه تلاش مسئولان یک شهر به منظور جلب رضایت مردم و فراهم کردن آسایش و آرامش آن‌ها است و این خدمت، خدمتی بدون منت و توقع است که همکاری خود مردم را نیز می‌طلبد که امیدواریم با همکاری و همدلی مردم و مسئولان به صورت دوجانبه در سال پیش رو، چند برابر سال گذشته برای شهروندان بهبهان موفقیت و پیروزی داشته باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 3 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 307
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 314
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 24164
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 307
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 314
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 24164
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->