تساوی طلایی‌پوشان در هفته سی‌اُم

از هفته سی‌اُم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم‌های صنعت نفت آبادان و ذوب آهن اصفهان به نتیجه تساوی رضایت دادند.

به گزارش پایگاه خبری روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان خوزستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان، در ادامه هفته سی‌اُم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت آبادان در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان به نتیجه تساوی 1 بر 1 دست یافت.

تک گل تیم صنعت نفت را سیامک کوهنورد از پشت محوطه جریمه و روی پاس زیبای عماد حسن زعتره در دقیقه 53 به ثمر رساند.

در اکثر اوقات این دیدار این طلایی‌پوشان آبادان بودند که با یک بازی هجومی و حساب شده حاکم بر میدان بودند ولی نتوانستند از موقعیت‌های ایجاد شده بر روی دروازه تیم اصفهان استفاده کنند و گل دیگری بزنند. در این دیدار بارها ضربات خطرناک بازیکنان صنعت نفت با فاصله کمی از کنار دروازه تیم حریف گذشت. هم چنین محمد علی احمدی در دقیقه 62 روی غفلت مدافعان تیم نفت آبادان موفق شد با یک ضربه سر توپ را وارد دروازه تیم صنعت نفت کند تا به این ترتیب این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسد. شایان ذکر است بازیکنان تیم ذوب آهن برای حفظ این نتیجه مساوی و گرفتن یک امتیاز در آبادان، بارها خود را به زمین زدند تا وقت بازی سپری شود.

این دیدار روز جمعه بیست و پنجم فروردین در ورزشگاه تختی آبادان از ساعت 16 برگزار شد.

کار قضاوت این مسابقه بر عهده رحیم مهرپیشه به همراه کمک‌های مرتضی کریمی و حسین طالقانی بود. هم چنین موعود بنیادی‌فرد به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور داشت. زاهد بحرینی نیز به عنوان ناظر داوری از نزدیک در این مسابقه حضور داشت.

مهرپیشه در این دیدار به حسین بغلانی و سیامک کوهنورد از تیم صنعت نفت در دقایق 82 و 55 کارت زرد نشان داد. هم چنین حمید شجاعت نیز از تیم ذوب آهن در دقیقه 75 با کارت زرد داور جریمه شد.

ترکیب تیم صنعت نفت آبادان

حبیب دهقانی، مصطفی صبری، میثم امیری، عباس مرداسی، حسین بغلانی، حامد سرلک، علی ممبینی (از دقیقه 80 مهرداد میر)، سیامک کوهنورد (از دقیقه 71 سجاد مشکل‌پور)، رسول نویدکیا، عماد حسن زعتره، و رضا خالقی‌فر (از دقیقه 71 فونیکه سی).

ترکیب تیم ذوب آهن اصفهان

شهاب گردان، فیلیپه آلوز دسوزا از دقیقه 89 محمد منصوری)، محمد علی احمدی، داود حقی (از دقیقه 95 علیرضا حدادی‌فر)، محمد صلصالی، اسماعیل فرهادی، محمد ماضی، سینا عشوری، حسین ماهینی، پیام صادقیان (از دقیقه 76ایگور کاسترو)، و حمید شفاعت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 27 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 480
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 487
بازدید ماه : 613
بازدید کل : 24337
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 480
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 487
بازدید ماه : 613
بازدید کل : 24337
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->