اهواز قهرمان مسابقات دو و میدانی خوزستان شد

در پایان مسابقات انتخابی و قهرمانی دو و میدانی خوزستان تیم اهواز با 66 امتیاز اول شد و تیم‌های خرمشهر با 50 امتیاز و ایذه با 45 امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

جعفر حاج‌باقری دبیر هیات دو و میدانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار بخش ورزشی ایسنا در خوزستان اظهارکرد: این مسابقات روز چهارشنبه 23 فروردین‌ماه در اهواز برگزار شد که تیم‌های اهواز، مدرسه دو و میدانی اهواز، هویزه،‌ خرمشهر، دزفول، ایذه، ماهشهر، گتوند،‌ آبادان و باغملک در آن شرکت کرده بودند.

وی بیان‌کرد: این مسابقات در دو رده سنی بزرگسالان در دوهای 100، 200، 400، 800، 1500 متر، 3000 هزار متر آزاد و 110 متر با مانع، پرش‌های طول، ‌سه‌گام و ارتفاع و پرتاب‌های وزنه و نیزه انجام شد.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان یادآورشد: در دوی 100 متر عباس انصاری از اهواز، سیداحمد موسوی از هویزه و آرش یوسفی از خرمشهر به ترتیب مقا‌م‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی ادامه‌داد: در دو 200 متر سیداحمد موسوی از هویزه اول، حامد یعقوبی از اهواز دوم و محسن عویدی از خرمشهر سوم شد.

حاج‌باقری افزود: در دو 400 متر رضا بوعزار و اشکان عفری از اهواز به ترتیب مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند و پیام حیدری از ماهشهر سوم شد.

وی عنوان‌کرد: در دو 110متر بامانع حامد نصیری از ایذه، امید مهدی‌پور از گتوند و میلاد صالحی از ماهشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان درباره نفرات برتر دو 800 متر گفت: قاسم فریسات از اهواز، وحید حسین‌زاده از ایذه و احمد فرج‌پور از اهواز به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

وی بیان‌کرد: در دو 1500 متر وحید حسین‌زاده از ایذه اول شد و ‌خالد عبیداوی و جاسم زرگانی هر دو از اهواز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

حاج‌باقری یادآورشد:‌ در دو 3000 متر آزاد آرش مقصودی از ایذه اول،‌ خالد عبیداوی از اهواز دوم و فاضل پیرمردی از باغملک سوم شد.

وی درباره نفرات برتر پرش طول این دوره از مسابقات خاطرنشان‌کرد: آرش یوسفی و حسین احمدی هر دو از خرمشهر به ترتیب جایگاه‌های اول و دوم را به دست آوردند و ابراهیم شکوری از ایذه سوم شد.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان گفت:‌ در ماده پرش سه‌گام امیر حزباوی و عادل مجدمی هر دو از خرمشهر به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند. در این رشته مقام سوم نداشتیم.

وی بیان‌کرد: در پرش ارتفاع نیز عادل مجدمی و امیر هزامی هر دو از خرمشهر به ترتیب عنوان‌های اول و دوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند. در این ماده نیز مقام سوم نداشتیم.

حاج‌باقری افزود: در پرتاب وزنه محمد حردانی و میلاد جادری هر دو از اهواز به ترتیب اول و دوم شدند و امیرحسین جلیلیان از خرمشهر جایگاه سوم را به دست آورد.

وی درباره نفرات برتر پرتاب نیزه اظهارکرد: علی امیدی از ایذه، ‌محمدرضا ساکی از هویزه و محمد لایقی‌نیا از دزفول به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم ایستادند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 24 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 23900
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 23900
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->