آغاز طرح ملی دانش آموزی نجات آب در خوزستان

خبرگزاری مهر: طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) در استان خوزستان با حضور مسئولان سازمان آب و برق خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان به طور رسمی آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، رسول بهنام، مشاور طرح ملی نجات آب کشور ظهر چهارشنبه در آئین افتتاحیه طرح ملی دانش آموزی نجات آب (داناب) از زیرپوشش قرار گرفتن ۲۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در این طرح خبر داد.

وی افزود: با توجه به بحران آب و رشد فزاینده مصرف آب، طرح ملی نجات آب برای آموزش دانش‌آموزان به ویژه در مقطع راهنمایی در دستور کار قرار گرفته است.

بهنام افزود: امسال سه میلیون و ۲۰۰ هزار دانش آموز در کشور زیر پوشش این طرح قرار می‌گیرند که از این تعداد ۲۴۰ مشاور طرح ملی نجات آب هستند.

وی اظهار کرد: این طرح سه سال پیش در استان خراسان رضوی برای نخستین بار اجرا شد، سال گذشته به صورت پایلوت در شش استان و امسال نیز به صورت یک طرح ملی در تمام کشور به اجرا در می‌آید.

بهنام تصریح کرد: چالشهای پیش روی آب جدید نیست به گونه ای که در هر دقیقه یک کودک بر اثر عدم دسترسی به آب سالم یا کافی جان خود را از دست می دهد و با بحران فزاینده آب، پیش بینی می شود جنگ آینده برای دستیابی به آب خواهد بود.

این مقام مسئول افزود: طرح داناب برای آموزش دانش آموزان به عنوان آینده سازان، مدیران آینده و ذینفعان برنامه ریزی شده، زیرا تاثیرپذیری و تاثیرگذاری این قشر در نهادینه شدن فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب بسیار قابل توجه است.

بهنام اظهار امیدواری کرد: با اجرای این طرح، نجات آب از بحران و ارتقای شاخصهای آن محقق شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 23 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 267
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 274
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 24124
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 267
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 274
بازدید ماه : 400
بازدید کل : 24124
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->