با تبيين شرايط افراد مجاز به ثبت‌نام در آزمون ورودي دانشگاه فني‌وحرفه‌اي

رئيس آموزشكده‌هاي فني‌وحرفه‌اي خوزستان با بيان اين‌كه تنها دارندگان ديپلم‌هاي فني‌وحرفه‌اي و كارودانش مجاز به شركت در آزمون ورودي آموزشكده‌هاي فني‌وحرفه‌اي هستند، شرايط داوطلبان داراي ساير ديپلم‌ها براي شركت در اين آزمون را تبيين كرد.
 
سيدبهزاد علوي در گفت‌وگو با خبرنگار علمي‌وآموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) - منطقه خوزستان - اظهارداشت: ‌آن دسته از متقاضيان شركت در اين آزمون كه داراي ديپلم‌هاي رياضي‌فيزيك، علوم‌تجربي و علوم‌انساني هستند، در صورتي‌كه در حال حاضر در مدارس بزرگسال مجري ديپلم كارودانش ثبت‌نام كرده و در حال اخذ مدرك ديپلم كارودانش هستند، مي‌توانند در اين آزمون شركت كنند اما در صورت قبولي در آزمون در رشته‌هاي ورودي مهرماه، بايد تا قبل از مهرماه ديپلم فني‌وحرفه‌اي يا كارودانش خود را اخذ كنند.
 
وي خاطرنشان كرد: همچنين اين دسته از افراد در صورتي كه قبولي ورودي بهمن‌ماه باشند، بايد تا قبل از بهمن‌ماه ديپلم فني‌وحرفه‌اي يا كارودانش خود را اخذ كنند و در غير اين صورت قبولي آنها ملغي مي‌شود.
 
رئيس آموزشكده‌هاي فني‌وحرفه‌اي خوزستان با بيان اين‌كه علاوه بر دارندگان ديپلم‌هاي فني‌وحرفه‌اي و كارودانش، دانش‌آموزان سال سوم هنرستان‌ها هم مي‌توانند در اين آزمون شركت كنند، ‌تصريح كرد: پذيرش اين دسته از داوطلبان هم در صورت قبولي در آزمون، منوط به ارايه ديپلم فني‌وحرفه‌اي يا كارودانش تا شهريورماه براي ورودي‌هاي مهرماه و تا دي‌ماه براي ورودي‌هاي بهمن‌ماه است.
 
علوي افزود: دانش‌آموزان سال‌سوم هنرستان‌ها در صورت تجديدي در هر يك امتحانات پايان ترم مي‌توانند شهريورماه مجدد در امتحان شركت كنند و در صورت قبولي در شهريورماه، منعي براي پذيرش آن‌ها در آموزشكده‌ها در ترم مهرماه وجود ندارد.
 
وي با بيان اين‌كه مهرماه امسال حدود 3 هزار و 500 دانشجو در 33 رشته در آموزشكده‌هاي فني‌وحرفه اي استان پذيرش مي‌شوند، خاطرنشان كرد: معمولا 2 سوم اين ظرفيت به دوره روزانه و يك سوم به پذيرش در دوره شبانه اختصاص دارد؛ همچنين بر اساس سياست‌هاي كلي سازمان سنجش و به منظور جلوگيري از مشكلات و تبعات سكونت دانشجويان در خوابگاه‌ها، 80 درصد ظرفيت آموزشكده‌هاي فني‌وحرفه‌اي استان به پذيرش داوطلبان بومي اختصاص دارد كه از اين نظر در حال حاضر 82 درصد ظرفيت آموزشكده‌هاي استان مربوط به دانشجويان بومي است.
 
رئيس آموزشكده‌هاي فني‌وحرفه‌اي خوزستان ادامه داد: در حال حاضر ظرفيت آموزشكده‌هاي فني‌وحرفه‌اي استان 6 هزار نفر است اما اين ظرفيت تا بهمن‌ماه به 8 هزار نفر افزايش مي‌يابد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 26 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 430
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 437
بازدید ماه : 563
بازدید کل : 24287
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 430
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 437
بازدید ماه : 563
بازدید کل : 24287
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->