خلیلی‌نیا: مدیرعامل باشگاه نفت آبادان تغییر نمی‌کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با وجود شایعه‌های موجود در آبادان، علی حکمت به عنوان مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

خبرگزاری فارس: خلیلی‌نیا: مدیرعامل باشگاه نفت آبادان تغییر نمی‌کند

 

علی‌رضا خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: این روزها شایعات بسیاری در خصوص تغییر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت وجود داشته که تکذیب می‌شود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: علی حکمت همانند سال گذشته به عنوان مدیرعامل در باشگاه صنعت نفت به فعالیت خود ادامه داده و پنج عضو آبادانی باشگاه نیز در جایگاه قبلی کار خود را پی‌گیری می‌کنند.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه از ثبت قرارداد دو بازیکن با تیم فوتبال این مجموعه خبر داد و افزود: روح‌الله عرب بعد از اتمام دوران مصدومیت، قرار داد جدید خود را به ثبت رسانده ضمن اینکه امروز قرارداد مهدی دغاغله؛ مهاجم فصل پیش ملوان بندرانزلی را نیز با صنعت نفت نهایی کردیم.

وی خاطر نشان کرد: مهدی دغاغله در لیست زیر 23 ساله‌های تیم فوتبال صنعت نفت قرار داشته ضمن اینکه دو بازیکن دیگر لیگ برتری نیز در آستانه پیوستن به تیم ما برای حضور در مسابقات پیش رو هستند.

خلیلی‌نیا از اردوهای پیش فصل تیم فوتبال صنعت نفت گفت و تصریح کرد: از روز 31 خردادماه اردوی اول خود را در کردان کرج برپا کرده و در نظر داریم که دومین اردو را در نیمه ابتدایی تیر ماه در یکی از کشورهای اسپانیا و یا ارمنستان به مدت یک هفته برگزار کنیم.

وی اضافه کرد: آخرین اردوی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر از روز هفدهم تا بیست و چهارم تیر ماه برای دومین بار در منطقه کردان کرج برپا می‌شود.

سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان در پایان افزود: دیدارهای دوستانه تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اردوهای دوم و سوم برگزار می‌شود.

در روزهای اخیر برخی دلالان نیز برای نفوذ به باشگاه صنعت نفت آبادان گزینه‌های خیالی معرفی کردند که با کم‌محلی مردم، هواداران و هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان مواجه شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 16 / 3 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 382
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 389
بازدید ماه : 515
بازدید کل : 24239
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 382
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 389
بازدید ماه : 515
بازدید کل : 24239
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->