اعزام 360 نفر از باغملک به مراسم سالگرد امام خمینی

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغملک از اعزام 360 نفر از این شهرستان برای شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داد.

خبرگزاری فارس: اعزام 360 نفر از باغملک به مراسم سالگرد امام خمینی

 

به گزارش خبرگزاری فارس از باغملک مسعود فلاحی ظهر امروز در جلسه ستاد ارتحال حضرت امام (ره) با حضور مسئولان اجرایی گفت: شهرستان آمادگی لازم به منظور اعزام کاروان ارتحال حضرت امام (ره) به تعداد 360 نفر را دارد.

وی افزود: این کاروان که متشکل از خواهران و برادران است در قالب 11 دستگاه اتوبوس به تهران اعزام می‌شوند تا در بیست و سومین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شرکت نمایند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باغملک با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: یک اکیپ مجهز پزشکی نیز متشکل از نیروهای برادر و خواهر با یک دستگاه آمبولانس همراه کاروان اعزام می‌شود تا در صورت بروز مشکل درمانی به یاری زائران بشتابند.

وی درباره اجرای برنامه‌های ویژه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سطح شهرستان باغملک گفت: در سال‌های قبل اعزام کاروان ارتحال برای شرکت در مراسم تهران بدون مراسم خاصی انجام می‌شد اما امسال با استفاده از توانمندی‌های شهرستان، بنا داریم مراسم باشکوهی به مناسبت 14 خرداد برگزار کنیم.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است با همکاری نیروی انتظامی و دعوت از ادارات و مردم ولایت مدار باغملک مراسم پرشور و باشکوهی روز شنبه 14 خرداد ماه در گلزار شهدای شهر برگزار شود.

فلاحی افزود: از مسئولان ادارات انتظار می‌رود با نصب بنر، پلاکارد و پرچم سیاه، محیط کاری خود تزئین نمایند تا در زنده نگه داشتن فرهنگ مراسم ارتحال حضرت امام (ره) پیشقدم باشیم.

وی در خصوص وظیفه دیگر ادارات شهرستان در روز 14 خرداد گفت: شهرداری همچون مراسمات قبلی خیابان‌های شهر را سیاهپوش کند و در روز مراسم نیز در گلزار شهداء یک ایستگاه صلواتی بر پا نماید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باغملک اضافه کرد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز در روز ارتحال در سطح شهر دو ایستگاه صلواتی بر پا می‌نماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 26 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 228
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 361
بازدید کل : 24085
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 228
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 235
بازدید ماه : 361
بازدید کل : 24085
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->