افزایش اجاره‌بهای بهره‌برداری از داک سرسره منطقه ویژه بندرامام

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از افزایش اجاره‌بهای بهره‌برداری از داک سرسره به میزان 67 درصد در منطقه ویژه بندر امام خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزایش اجاره‌بهای بهره‌برداری از داک سرسره منطقه ویژه بندرامام

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرامام به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، بهروز آقایی اظهار کرد: به دنبال بررسی‌های کارشناسی، شناسایی منابع درآمدی و واقعی کردن آنالیزهای هزینه و درآمد تجهیزات دریایی، منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی در این زمینه موفق به رشد و افزایش نرخ 67 درصدی اجاره‌بهای داک سرسره شد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان درباره دلایل عمده این افزایش، به مواردی چون شناسایی منابع درآمدی با توجه به ترافیک موجود در منطقه، بازاریابی مناسب پیمانکار بهره‌بردار داک سرسره، استفاده بهینه از حداکثر ظرفیت موجود در داک سرسره، افزایش کیفیت تعمیرات و رعایت همه الزامات ایمنی و کاهش سوانح اشاره کرد.

وی همچنین ضمن اشاره به رشد چشمگیر ارزش افزوده در این بخش خاطر نشان کرد: مبلغ دریافتی این اجاره‌بها نسبت به ارزش داک سرسره که 15 میلیارد ریال است بسیار قابل ملاحظه بوده و این مبلغ نیز در مقایسه با واگذاری سایر تجهیزات دریایی به تنهایی بسیار حائز اهمیت است.

انجام اقدامات بهبودی در راستای افزایش ظرفیت واقعی داک سرسره و سرمایه‌گذاری برای ایجاد مجتمع‌های جدید تعمیراتی شناورها در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی از جمله برنامه‌های آتی این اداره کل است تا از ظرفیت‌های ایجاد شده در زمینه اشتغال‌زایی و تولید درآمد، به نحو بهینه بهره‌برداری شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 26 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 419
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 426
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 24276
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 419
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 426
بازدید ماه : 552
بازدید کل : 24276
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->