دانشجویان اهوازی زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند

خبرگزاری فارس: معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از اجرای طرح بیمه تکمیلی دانشجویان در سال‌جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: دانشجویان اهوازی زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند

 

محمد راضی‌جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز به مناسبت آغاز هفته خوابگاه‌ها، اظهار داشت: از مهر ماه امسال همه دانشجویان این دانشگاه زیر پوشش بیمه تکمیلی قرار می‌گیرند تا در صورت نیاز به درمان یا اعمال جراحی و دیگر موارد پزشکی بار مالی سنگینی بر دوش خانواده آنها تحمیل نشود.

وی با بیان اینکه از مهر ماه سال گذشته (آغاز سال تحصیلی 91-90) همه دانشجویان زیر پوشش بیمه حوادث قرار داشتند، خاطرنشان کرد: در صورت بروز حوادث و نیاز به درمان حتی در خارج از دانشگاه و هنگامی که دانشجویان در شهر خود اقامت دارند، بخش زیادی از هزینه درمان آنها با ارائه مدارک و مستندات توسط بیمه پرداخت می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز همچنین از ایجاد تنوع در لیست غذای دانشجویان از مهر سال جاری خبر داد و گفت: از سال تحصیلی آینده در وعده ناهار دو نوع غذا سرو می‌شود و دانشجو حق انتخاب دارد.

راضی‌جلالی با اشاره به سلف سرویس جدید دانشگاه که هم اکنون در حال تجهیز است، افزود: سلف جدید واقع در حد فاصل دانشکده‌های ادبیات، دامپزشکی و علوم ریاضی که به نام خلیج فارس نامگذاری شده، تا سه هفته آینده تکمیل می‌شود و از سال تحصیلی آینده آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: سیستم اتوماسیون تغذیه دانشجویان که از سال گذشته راه‌اندازی شده به زودی به طور ثابت در همه خوابگاه‌های سطح شهر مستقر می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز همچنین با قبول برخی مشکلات اینترنت و پایین بودن سرعت آن به ویژه در خوابگاه‌ها، گفت: شبکه اینترنت در دانشگاه به طور کامل بررسی شده و هیچ مشکلی ندارد. اختلالاتی که در این زمینه وجود دارد مربوط به شبکه استان است که مخابرات وعده داده به زودی برطرف شود.

* جشن‌های هفته خوابگاه‌ها

راضی‌‌جلالی برگزاری جشن‌های دانشجویی به طور جداگانه برای دختران و پسران، مسابقات آشپزی، مسابقات ورزشی، کارگاه آموزشی اطفاء حریق و ایمنی، خدمات رایگان در درمانگاه معاونت دانشجویی شامل تزریقات، پانسمان، ویزیت پزشک و تست قند خون، برگزاری نمایشگاه عینک در دانشکده‌ها را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که به مناسبت هفته خوابگاه‌ها برای دانشجویان برگزار می‌شود.

وی همچنین افتتاح دفتر مشاوره مجتمع خوابگاهی خواهران، خشک شویی مجتمع خوابگاهی، تاکسی تلفنی ویژه بانوان، بازارچه معاونت دانشجویی را از جمله مواردی عنوان کرد که در هفته خوابگاه‌ها افتتاح می‌شوند.

این مسئول اذعان داشت: هفته خوابگاه‌ها در دانشگاه شهید چمران اهواز از 22 اردیبهشت ماه با توزیع غذای رایگان در وعده شام در همه خوابگاه‌ها آغاز شده و تا پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه با اجرای برنامه‌های متنوع که اهم آنها نام برده شد، ادامه دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 24 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 23904
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 180
بازدید کل : 23904
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->