حضور 55 شرکت کننده در مسابقات اتومبیلرانی ماهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ماهشهر از حضور 55 شرکت کننده در مسابقات "اتومبیلرانی اسلالوم همگانی" این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: حضور 55 شرکت کننده در مسابقات اتومبیلرانی ماهشهر

 

شهرام عیسی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان ماهشهر و با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی اولین دوره مسابقات "اتومبیلرانی اسلالوم همگانی" (فرهنگ ترافیک و ایمنی) در منطقه برگزار شد.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: در این دوره مسابقات 55 شرکت کننده حضور داشته و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ماهشهر با بیان اینکه استقبال قابل توجهی از مسابقات شد، اضافه کرد: این مسابقات را جمعیتی 5 هزار نفری همراهی و استقبال کردند.

وی همچنین با اشاره به دو کلاس رقابتی خانم‌ها و آقایان در این دور از مسابقات گفت: این برنامه در دو کلاس یک هزار و 400 و یک هزار و 800 در دو بخش بانوان و آقایان با استقبال بی‌نظیر مردم فهیم و ورزش دوست ماهشهری برگزار شد.

عیسی‌زاده در ادامه در خصوص وظایف این هیئت در ورزش گفت: وظیفه اصلی این هیئت توسعه ورزش‌های همگانی در سطح شهرستان است که با کمک بخش‌های مختلف به‌ویژه اداره تربیت‌بدنی انجام می‌گیرد.

این مسئول عنوان کرد‌: این هیئت در بخش‌های مختلف مسابقات طناب‌کشی، تیراندازی، مسابقات باشگاهی دارت که در ماهشهر بی‌سابقه بوده و فعالیت خوبی داشته است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی ماهشهر در پایان متذکر شد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری برنامه‌های متنوعی از جمله گسترش فوتبال محلاتی، پیاده‌روی خانوادگی، مسابقات دارت بانوان و مسابقات پرتاب پنالتی در بسکتبال به صورت خانوادگی گامی به سوی توسعه هر چه بیشتر ورزش در بین خانواده‌ها و جوانان غیور شهرستان ماهشهر برداریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 24 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 23967
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 243
بازدید کل : 23967
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->