خبرگزاری فارس: پس از آنکه سه بار مجوز کمیسیون حفاری برای انسداد خیابان شریعتی شوشتر صادر شد تا اداره آب و فاضلاب برای این خیابان شریانی شوشتر فاضلاب مکانیزه اجرا کند بار دیگر و برای چهارمین بار این مهم محقق نشد.

خبرگزاری فارس: پروژه فاضلاب خیابان شریعتی به تعویق افتاد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، پس از اعلام‌های قبلی اداره آب و فاضلاب به صورت نصب بنرهای متعدد در معابر شهری مبنی بر اینکه مسیر خیابان شریعتی در شوشتر از روز شنبه 23 اردیبهشت‌ماه مسدود می‌شود این اتفاق نیفتاد و اجرای این پروژه بار دیگر به تعویق افتاد.

بر این اساس، پیش از این قرار بود که اجرای این پروژه پیش از ماه محرم در سال گذشته، سپس بعد از ماه محرم در ابتدای ماه صفر انجام شود که پس از آن نیز به دلیل ایام نوروز این پروژه اجرا نشد.

اجرای این پروژه از نظر شورای بهداشت و امنیت غذایی بیش از سه سال است که ضروری تشخیص داده شده است ولی برای اجرای آن کوتاهی می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شوشتر در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: اجرای این پروژه نیازمند مقدماتی بوده است که هنوز مقدمات آن فراهم نشده است.

محراب قنبری خاطر نشان کرد: پیمانکار باید علائم انسداد خیابان را با راهنمایی و رانندگی هماهنگ می‌کرد و علائم و نحوه انسداد با راهنمایی و رانندگی هماهنگ می‌شد که به دلیل تأخیر در این باره این پروژه در موعد مقرر اجرایی نمی‌شود.

از آنجایی که تنها 60 روز (سه فاز 20 روز) برای این پروژه زمان در نظر گرفته شده است، اجرایی اینچنینی شبهات زیادی برای پایانی به موقع را ایجاد کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 23 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 265
بازدید کل : 23989
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 265
بازدید کل : 23989
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->