خرید خودروهای پلاک اروند مختص شهروندان آبادان و خرمشهر / دور جدید نصب جی‌پی‌اس

خبرگزاری فارس: مدیر امور گمرکی منطقه آزاد اروند از ممنوعیت خرید خودروهای پلاک اروند توسط شهروندان استان خوزستان به غیر از ساکنان آبادان و خرمشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: خرید خودروهای پلاک اروند مختص شهروندان آبادان و خرمشهر / دور جدید نصب جی‌پی‌اس

 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد اروند، جبار عبودزاده اظهار کرد: همشهریانی که نسبت به خرید یا فروش خودروهای پلاک اروند اقدام می‌کنند باید به این نکته توجه داشته باشند که انتقال سند باید از طریق واحد شماره‌گذاری منطقه آزاد اروند صورت پذیرد در غیر اینصورت اگر خودرو مرتکب تخلف شود صاحب اولیه خودرو به‌ عنوان متخلف شناخته خواهد شد.

وی افزود: طبق مصوبه هیئت دولت فقط همشهریان ساکن در شهرهای آبادان و خرمشهر می‌توانند نسبت به خرید خودروهایی پلاک اروند اقدام کنند.

مدیر امور گمرکی سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: در صورت خرید خودرو از بنگاه‌های معاملاتی توسط همشهریان اهوازی و دیگر هم‌استانی‌ها، خودرو طبق آیین‌نامه جریمه خواهد شد.

وی اضافه کرد: از 20 اردیبهشت‌ ماه سال جاری دور جدیدی از بررسی موقعیت مکانی خودروها از طریق جی‌پی‌اس‌های نصب شده بر روی خودروهای پلاک اروند آغاز خواهد شد.

عبودزاده با اشاره به مصوبه اخیر هیئت دولت در خصوص طرح تردد خودروها تا مرکز استان خوزستان گفت: طبق این مصوبه، امکان تردد خودروهای پلاک اروند از شهرهای آبادان و خرمشهر تا مرکز استان فراهم شده است.

به گفته وی شهروندانی که نسبت به خرید و استفاده خودروهای پلاک اروند در دیگر شهرهای استان اقدام کنند با مشکلات جدی مواجه خواهند شد.

مدیر امور گمرکی منطقه آزاد اروند در پایان خاطر نشان کرد: به دارندگان خودروهای پلاک اروند که تاکنون نسبت به بروزرسانی سیستم جی‌پی‌اس خودرو خود اقدام نکرده هیچگونه خدماتی ارائه نخواهد شد و این خودروها امکان تردد تا مرکز استان را نداشته و در صورت مشاهده طبق آیین‌نامه خودروهای پلاک اروند جریمه خواهند شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 21 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 23895
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 171
بازدید کل : 23895
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->