خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دشمن پس از شکست از تهدید و تحریم‌ها، به متزلزل کردن پایه‌‌های فکری نسل جوان با تمرکز بر روی بحث ولایت فقیه روی آورده است.

خبرگزاری فارس: راهبرد دشمن متزلزل کردن پایه‌های فکری نسل جوان است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، علیرضا مخبر دزفولی ظهر امروز در اختتامیه دومین هفته فرهنگی دانشگاه شهید چمران اظهار کرد: راهبرد‌های بعدی دشمن در این خصوص، ترویج فساد و بی‌بند و باری، دین سازی و رواج عرفان‌های کاذب با پوشش زیبا اما از درون پوچ، است.

وی تصریح کرد: دشمن دریافته است که حمله نظامی، تهدید، تحریم، جنگ، ترور شخصیت‌ها نتیجه نداده و حیات پرنشاط سیاسی نظام جمهوری اسلامی که نظام سلطه را به سخره گرفته، برای او قابل تحمل نیست از این رو در عرصه فرهنگی وارد عمل شده است.

رئیس شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌‌های خوزستان گفت: مشکل اصلی غرب با ما موضوع دموکراسی و انرژی هسته‌ای نیست، استقلال ماست.

مخبر دزفولی خاطرنشان کرد: اگر می‌پذیرفتیم که تحقیقات وفعالیت خود را در زمینه انرژی هسته‌ای متوقف کنیم، قطعا آنها تعطیلی رشته دانشگاهی فیزیک هسته‌ای از دانشگاه‌‌های ایران را رقم می‌زدند.

وی افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران در دوران 33 سال عمر بابرکت و حیات پرنشاط سیاسی خود در تاریخ معاصر همواره استقلال و عزت و شرف خود را نشان داده و با اینکه استراتژیک‌ترین نقطه دنیا را از دسترس فرهنگ غرب خارج کردند، این منطقه به خواستگاه امواج بلند اسلام خواهی و عدالت طلبی در جهان تبدیل شد.

مخبر دزفولی افتخارات کسب شده در حوزه فرهنگی را مدیون تلاش و پشتکار دانشجویان و حمایت رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز دانست و گفت: هفته فرهنگی لبیک به فرمان جهاد فرهنگی مقام معظم رهبری بود که امسال در سطح وسیع‌تری نسبت به سال گذشته برگزار شد.

دومین هفته فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز از 16 تا 20 اردیبهشت ماه با برگزاری 70 برنامه مختلف فرهنگی، هنری، تفریحی، آموزشی با محوریت دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 20 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 260
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 267
بازدید ماه : 393
بازدید کل : 24117
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 260
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 267
بازدید ماه : 393
بازدید کل : 24117
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->