اولویت ارشاد برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر گفت: برنامه‌ریزی به‌ منظور برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی از اولویت‌های کاری اداره ارشاد است.

خبرگزاری فارس: اولویت ارشاد برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی است

 

سیدمحمد رفیع الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه در راستای تعالی بخش‌های مختلف هنری فرهنگی همواره در تلاش بوده و در این زمینه از هیچ اقدامی فروگذار نیست.

وی افزود: این اداره با مجموعه و کادری مجرب زمینه‌های رشد و شکوفایی بخش فرهنگی هنری را در عرصه‌های مختلف فراهم کرده است و با هنرمندان تعامل مطلوب و مناسبی دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر تصریح کرد: باید زمینه‌های تعالی و تقویت انگیزه جوانان را ایجاد کرد و به آنها بها و ارزش داد.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی در این منطقه گوشه‌ای از عملکرد این اداره است، خاطر نشان کرد: البته دیگر دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی این منطقه نیز در مسیر تحقق اهداف روزافزون این مجموعه باید مشارکت جدی‌تری داشته باشند.

الهی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به‌ منظور برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و راهکارهای ارائه بهتر و تأثیرگذارتر این برنامه‌ها یکی از اولویت‌های کاری اداره ارشاد شهرستان در ماه‌های پیش‌رو است.

وی در ادامه بر لزوم همکاری و هماهنگی بیشتر ادارات و نهادهای شهرستان به‌ منظور خدمات‌رسانی و بالاتر بردن کیفیت برنامه‌های فرهنگی که به مردم ارائه می‌شود، تأکید کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر گفت: شهرستان ماهشهر یکی از مناطقی است که هنرمندان آن همواره در عرصه‌های هنری و فرهنگی خوش درخشیده‌اند؛ البته تعالی بیشتر این بخش نیازمند حمایت مسئولان استانی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ماهشهر در ادامه بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق به‌ منظور برپایی برنامه‌های فرهنگی به ‌ویژه در ایام تابستان و تعطیلی مدارس تأکید کرد.

 

وی در پایان گفت: تابستان فصلی است که دانش‌آموزان در آن اوقات فراغت بسیاری را در پیش‌رو دارند لذا باید در راستای رفاه حال آنها و استفاده مطلوب و بهینه جوانان از این فصل تلاش مضاعف صورت گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 20 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 23874
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 150
بازدید کل : 23874
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->