مربی تیم نفت مسجدسلیمان مربی تیم ملی شد

خبرگزاری فارس: استاد طیبه عباسی، مربی برجسته کاراته سبک کیوکوشین ماتسویی و سرمربی تیم کاراته بانوان نفت و گاز مسجدسلیمان برای دومین مرتبه به عنوان سرمربی تیم ملی کشورمان انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: مربی تیم نفت مسجدسلیمان مربی تیم ملی شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، استاد طیبه عباسی که سابقه مربیگری تیم ملی کاراته بانوان کشورمان در سال ۸۹ در رقابت‌های جهانی چین را در پرونده دارد از سوی فدراسیون به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد.

این مربی هدایت تیم ملی کاراته بانوان کشورمان را در مسابقات جهانی که با رقابت ۲۳ کشور از ۲۵ تا ۲۹ فروردین در ژاپن برگزار می‌شود، برعهده دارد.

همچنین زهرا اشترایه، بانوی کاراته کا عضو تیم نفت مسجدسلیمان نیزه به‌عنوان یکی از نفرات، برای تیم ملی کشورمان در ژاپن به میدان می‌رود.

زهرا اشترایه در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم در حالی به میدان رقابت می‌رود که سابقه چندین دوره قهرمانی در مسابقات کشوری و منطقه‌ای را همراه با تیم نفت مسجدسلیمان تجربه کرده است.



نظرات شما عزیزان:

ساینا
ساعت14:54---26 شهريور 1392
خانم طیبه عباسی وزهرا اشترایه دومربی عزیز وبزرگوار خودم من بهشما افتخار میکنم وحتی به خودم که شما مربی من هستید زهرا جون دوست دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 20 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 563
بازدید هفته : 671
بازدید ماه : 797
بازدید کل : 24521
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 101
بازدید دیروز : 563
بازدید هفته : 671
بازدید ماه : 797
بازدید کل : 24521
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->