فعالیت جوانان و بانوان در اشتغال خانگی و صنایع کوچک

خبرگزاری فارس: استاندار خوزستان بر فعالیت جوانان و بانوان در بخش اشتغال خانگی، صنایع کوچک و تبدیلی تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: فعالیت جوانان و بانوان در اشتغال خانگی و صنایع کوچک

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز سید جعفر حجازی ظهر امروز در نشست مشاوران زنان و مشاوران جوان فرمانداری‌ها، تشکیل شورای توسعه کشاورزی استان را یادآور شد و گفت: این شورا در بخش آب، زمین و تسهیلات بانکی اختیار تام دارد و می‌تواند به جوانان و بانوان تسهیلات آسان و کم بهره اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه این شورا از زمان تشکیل 5 هزار طرح را در 12 شهرستان مصوب کرده از جوانان و بانوان را به فعالیت در بخش اشتغال خانگی، صنایع کوچک و تبدیلی دعوت کرد.

حجازی با اشاره به اینکه امسال، سال آخر عمر دولت است، بر اتمام طرح‌ها و پروژه‌ها تأکید کرد و افزود: «طرح مهر ماندگار» در تمام استان‌ها برای اتمام و تکمیل طرح‌های دولت نهم و دهم آغاز شده زیرا ممکن است دولت آینده سیاست‌های دیگری اتخاذ کند.

وی با تأکید بر ارزیابی طرح‌ها از مشاوران جوان و مشاوران امور بانوان خواست که ارزیابی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی را به عهده بگیرند و موانع و مشکلات طرح‌ها را شناسایی کنند.

استاندار خوزستان اظهار کرد: علاوه بر سیاست‌های کلان دولت در بخش اشتغال، مسکن مهر و کشاورزی سه کمیته نیز تشکیل شده که بانوان و مشاوران جوان می‌توانند در این کمیته‌ها حضور فعال داشته باشند.

وی ادامه داد: کمیته تولید با هدف افزایش تولید، ارتقای کیفیت محصولات و آشنایی مردم با تولیدات داخلی؛ کمیته فرهنگ همچنین کمیته فرهنگسازی برای فرهنگسازی در مورد ترویج استفاده از کالاهای داخلی تشکیل شده تا مردم به تولیدات داخلی و صنایع اعتماد بیشتری داشته باشند.

حجازی محوریت طرح‌های فرهنگی دولت را مقابله با تهاجم فرهنگی عنوان کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی فاقد انسجام لازم است و پراکندگی و موازی کاری در این حوزه وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 19 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 375
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 382
بازدید ماه : 508
بازدید کل : 24232
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 375
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 382
بازدید ماه : 508
بازدید کل : 24232
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->