اجرای برنامه‌های امدادی درمانی هلال احمر در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان هلال احمر آبادان از اجرای برنامه‌های مختلف به ‌مناسبت هفته هلال احمر از 18 تا 24 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

خبرگزاری فارس: اجرای برنامه‌های امدادی درمانی هلال احمر در آبادان

 

قدرت درخشیده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اولویت هلال احمر سلامت افراد جامعه و دسترسی اقشار مختلف جامعه به خدمات دارویی است.

وی با بیان اینکه تأسیس داروخانه از فعالیت‌های ذاتی این جمعیت است، افزود: به موجب ماده یک اساسنامه جمعیت هلال احمر مصوب مجلس شورای اسلامی، انجام اقدامات امدادی، بهداشتی ودرمانی در داخل و خارج از مرزهای کشور از اهداف و وظایف این جمعیت است.

رئیس سازمان هلال احمر آبادان تصریح کرد: طبق آیین‌نامه و دستور کار عملیات امداد و امدادرسانی شامل سه مرحله آمادگی قبل از سوانح، پاسخگویی حین سوانح و عادی‌سازی بعد از سوانح است.

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی در سوانح و حوادث از وظایف اصلی این جمعیت است، بیان کرد: به موجب نخستین آیین‌نامه هلال احمر، ارائه خدمات امدادی درمانی به آسیب دیدگان جنگ، سوانح و همچنین بلایای طبیعی بر عهده این جمعیت است.

درخشیده در ادامه با اشاره به برنامه‌های این سازمان در هفته هلال احمر که از 18 تا 24 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: به ‌مناسبت این هفته سه برنامه کلی در سطوح مختلف شهرستان، استانی و ملی از جمله برپایی مانور را در منطقه خواهیم داشت.

وی با تأکید به شعار هلال احمر "صلح و دوستی برای همه، برای همیشه" و با اشاره به اینکه پیامبران الهی همواره بشریت را دعوت به برقراری صلح و عدالت در جهان کرده‌اند، تصریح کرد: خداوند هرگز رسالت انبیا را بی‌پایان نگذاشته است و از زبان انبیا وعده داده که روزی، انسانی سرشار از عدالت خواهد آمد و بشر را در راستای استقرار صلح یاری خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 19 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 142
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 275
بازدید کل : 23999
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 142
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 149
بازدید ماه : 275
بازدید کل : 23999
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->