مدیر کانون پرورش فکری بهبهان:مربی هنری بهبهانی نمونه کشوری شد

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان گفت: مربی هنری این کانون موفق به کسب عنوان مربی نمونه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سطح کشور شد.

خبرگزاری فارس: مربی هنری بهبهانی نمونه کشوری شد

 

نوریجان بازیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: بهبهان دارای سه مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوده که هر کدام در تمام روزهای سال میزبان و پذیرای کودکان و نوجوانان این شهرستان است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های آموزشی، علمی، هنری و فرهنگی باعث شده هر سال بر اعضای این مراکز افزوده شده و شور و انگیزه بیشتری به مسئولان و مربیان آنها برای اجرا و تدارک برنامه‌های متنوع بدهد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان تصریح کرد: مربیانی نیز که در این سه مرکز مشغول به فعالیت هستند، با رشته‌های خود به طور کامل آشنایی داشته و خلاقیت‌های زیادی دارند که به بهترین صورت آنها را به کودکان و نوجوان منتقل می‌کنند.

وی با اشاره به مخازن کتاب مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان خاطر نشان کرد: همچنین اعضای این مراکز می‌توانند با مراجعه به مخازن کتاب آنها به عناوین زیادی از کتاب در حوزه‌های مختلف دسترسی پیدا کرده و به راحتی از آنها استفاده کنند.

بازیانی در ادامه با بیان اینکه همه مربیانی که در این کانون‌ها فعالیت می‌کنند در حال تلاش برای ارائه بهترین آموزش‌ها و برنامه‌ها هستند، گفت: ناهید مهران‌فر، مربی هنری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان پس از رقابت با 50 نفر از مربیان هنری کانون‌ها به عنوان یکی از هفت مربی هنری نمونه کانون معرفی شد.

وی اضافه کرد: عوامل عملکردی، توسعه فردی، عوامل رفتاری و موفقیت‌های کاری از جمله معیارهای ارزیابی مربیان و کارشناسان نمونه کانون و ملاک‌های ارزیابی عنوان شده است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهبهان در خصوص مراسم تقدیر از این مربیان نیز بیان کرد: مراسم تجلیل از مربیان نمونه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور، 12 اردیبهشت‌ماه همزمان با روز معلم در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون برگزار شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ این موفقیت‌ها برای بهبهان ادامه داشته و در آینده شاهد افتخارات بیشتری برای بهبهان و مردم این شهرستان باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 18 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 451
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 458
بازدید ماه : 584
بازدید کل : 24308
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 451
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 458
بازدید ماه : 584
بازدید کل : 24308
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->