برگزاری کنگره شهدا آرمان‌های رزمندگان را زنده می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر گفت: امروز فعالیت در گرامیداشت یاد شهیدان همچون جنگ در جبهه‌های نبرد است و برگزاری کنگره شهدا آرمان‌های رزمندگان را زنده می‌کند.

خبرگزاری فارس: برگزاری کنگره شهدا آرمان‌های رزمندگان را زنده می‌کند

 

عبدالله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: از آنجا که تجلیل و تکریم ایثارگران به ‌ویژه شهدای گرانقدر و جانبازان انقلاب شکوهمند اسلامی و خانواده‌های معظم آن‌ها در رأس برنامه‌های انقلاب و نظام اسلامی قرار دارد باید در راستای گرامیداشت و بزرگداشت این بزرگواران از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

وی افزود: به‌ مناسبت سوم خردادماه نخستین کنگره شهدای خرمشهر با حضور جمعی از مسئولان شهری و کشوری در این منطقه برگزار می‌شود.

فرماندار خرمشهر با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره خاطر نشان کرد: احیای فصل و ترویج فرهنگ شهادت در جامعه، زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان انقلاب اسلامی و حفظ آثار آنها، تجلیل، تکریم، صیانت و حمایت از خانواده‌های معظم شاهد و درونی کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ ویژه بین جوانان، برخی از اهداف برگزاری این کنگره در منطقه است.

وی با بیان اینکه باید آرمان‌ها و ارزش‌های جاوید و پاینده این مردان خدا و جان برکف را گرامیداشت، گفت: امیدواریم فرهنگ اصیل شهادت به طور درست و پالوده میان مردم ایران برقرار باشد تا همگان این فرهنگ خدایی را فرا گیرند و در بزرگداشت و پاسداشت ارزش‌های آن بکوشند.

حسینی با بیان اینکه الگوپذیری جوانان از شهدا را باید با برگزاری چنین برنامه و یادواره‌هایی تحقق بخشید، گفت: جوانان دوران دفاع مقدس بدون الگو رشادت‌ها آفریدند و اعتقاد ما این است که با وجود شهدا و جانبازان، جوانان امروز با الگوپذیری از آن‌ها نقش خود را بهتر از جوانان دوران دفاع مقدس ایفا خواهند کرد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست»، خاطر نشان کرد: ما باید یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و ادامه دهنده مسیر آنها باشیم.

فرماندار خرمشهر با بیان اینکه امروز فعالیت در گرامیداشت یاد شهیدان همچون جنگ در جبهه‌های نبرد است، ادامه داد: امروز باید در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاده و در مسیر دین و ارزش‌های انقلاب و اقتدار کشور حرکت کنیم.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم برگزاری این کنگره مسیر را برای درونی کردن ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا در بطن جامعه هموارتر کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 18 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 256
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 263
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 24113
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 256
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 263
بازدید ماه : 389
بازدید کل : 24113
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->