14 هزار نیرو آموزش و پرورش خوزستان تبدیل وضعیت شدند

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در سال تحصیلی جاری 14 هزار نفر در آموزش و پرورش استان استخدام و یا تبدیل وضعیت شدند.

خبرگزاری فارس: 14 هزار نیرو آموزش و پرورش خوزستان تبدیل وضعیت شدند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رحمان فلاحی پیش از ظهر امروز در بیست‌وهشتمین یادواره بزرگداشت مقام معلم و تجلیل و تقدیر از معلمان نمونه کشوری و استانی با اشاره به انتخاب 21 معلم نمونه کشوری در استان، اظهار داشت: بعد از بررسی کمیته های مختلف در استان ‌181 نفر به عنوان معلم نمونه استانی و هزار و 259 نفر به عنوان معلم نمونه شهرستانی انتخاب و معرفی شدند.

وی ادامه داد: از این تعداد 21 معلم نمونه کشوری انتخاب شد که با رهبر معظم انقلاب از نزدیک دیدار کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان در ادامه به تشریح برنامه‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم پرداخت و تصریح کرد: امسال این ستاد با تشکیل 40ستاد هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان‌ها و نواحی تابعه برنامه‌های متنوعی را در این راستا در حال اجرا دارد .

فلاحی در ادامه طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش را یکی از مهم‌ترین طرح‌های وزارت آموزش و پرورش در جهت ارتقاء شاخص‌های آموزشی در کشور دانست و افزود: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش محکم‌ترین برنامه راهبردی آموزش و پرورش است که امید است با حمایت همه جانبه، برنامه های راهبردی این سند بزرگ اجرا شود.

وی همچنین افزود:در این سند بحث ارتقاء جایگاه معلم به طور ویژه در نظر گرفته شده است و دارای 290 اقدام راهبردی برای تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

عضو شورای آموزش و پرورش استان خوزستان همچنین به ارتقاء جایگاه علمی استان طی 5 سال گذشته از رتبه علمی 26 به رتبه 15 خبر داد و گفت: ارتقای رتبه علمی استان نشان دهنده آن است که بچه‌های خوزستان با تلاش معلمانی دلسوز؛ با هوش، با سواد و درس خوان هستند.

فلاحی عنوان کرد: آمار پذیرفته شدن داوطلبان خوزستانی در کنکور سراسری سال 90، رشد قابل توجهی در مقایسه با سال‌های گذشته داشته است و پیش‌بینی می‌شود در کنکور 91 این پیشرفت سیر صعودی خود را ادامه دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت از نخبگان دانش‌آموزی استان در کنار اجرای بهبود کیفیت آموزشی کل مدارس به عنوان اهداف آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود با تلاش و همکاری معلمان پرتوان استان کیفیت آموزش در خوزستان بیش از پیش بهبود یابد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 17 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 23985
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 23985
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->