کسب عنوان کارآفرینان برتر توسط دانشجویان خرمشهری

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر از کسب عنوان کارآفرینان برتر بخش کشاورزی توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری فارس: کسب عنوان کارآفرینان برتر توسط دانشجویان خرمشهری

 

سید علی موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: دانشگاه‌های پیام نور از نظر محیط آموزشی، فرهنگی و اخلاقی یکی از سالم‌ترین محیط‌های آموزش عالی محسوب می‌شود.

وی با توجه به بافت بومی‌پذیر دانشگاه‌های پیام نور افزود: با تأسیس این دانشگاه‌ها مشکلات زیادی در زمینه آموزشی حل شده اما متأسفانه همچنان نسبت به سایر دانشگاه‌ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه پیام نور خرمشهر تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته سد قبولی کنکور توسط دانشگاه‌های پیام نور شکسته شد که این امر نشان از همت والای مسئولان امر این دانشگاه دارد.

وی در ادامه در خصوص موفقیت‌ها و پیشرفت‌های دانشجویان دانشگاه پیام نور خرمشهر گفت: دانشجویان این دانشگاه نیز با برخورداری از ظرفیت و توان بالا در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و پژوهشی موفقیت‌های زیادی را به‌ویژه در بخش کشاورزی کسب کرده‌اند.

موسوی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه پیام نور خرمشهر در سال‌های اخیر با کاشت گیاه آلوئه‌ورا و یونجه در مقیاس 17 هکتار به‌عنوان کارآفرینان برتر معرفی و تشویق شدند.

وی در پایان با تأکید بر پتانسیل خوب دانشجویان پیام نور در بحث آموزش عالی و پژوهشی این دانشگاه اظهار کرد: از همه مسئولان می‌خواهیم جایگاه علمی دانشگاه پیام نور تا اندازه حقیقی آن شناخته شود زیرا که آمار نشان داده اکثر پذیرفته‌شدگان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از دانشجویان پیام نور هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 17 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 461
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 468
بازدید ماه : 594
بازدید کل : 24318
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 461
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 468
بازدید ماه : 594
بازدید کل : 24318
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->