4 هزار و 100 هکتار اراضی ملی به متقاضیان کشاورزی واگذار شد

خبرگزاری فارس: مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: افزون بر 4 هزار و 100 هکتار از اراضی ملی و دولتی به متقاضیان این استان واگذار شد.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، کاظم شاچری اظهار داشت: این مدیریت در راستای نیل به خود کفایی اقتصادی در زمینه کشاورزی و صنایع وابسته اقدام به واگذاری 2 هزار و 811 هکتار از اراضی ملی و دولتی به 292 خانوار روستایی برای امور کشاورزی کرده است.

وی افزود: در همین راستا 181 هکتار زمین به متقاضیان احداث باغ واگذار شده که موجب ایجاد اشتغال و درآمد مستمر برای 30 خانوار شده است.

شاچری به سایر فعالیت‌های این مدیریت اشاره کرد و گفت: واگذاری افزون بر یک هزار و 380 هکتار از اراضی ملی و دولتی به متقاضیان اجرای طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی که زمینه اشتغال 500 نفر را فراهم کرده است از جمله فعالیت‌های این مدیریت به شمار می‌رود.

وی افزود: در سال گذشته با واگذاری قطعی 2 هزار و 651 هکتار از زمین‌های واگذار شده به صورت موقت، امکان استفاده بهینه از اراضی و انجام عملیات برای 276 خانوار فراهم شد.

این مقام مسئول در سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با بیان اینکه حفظ اراضی زراعی و باغ‌ها، امنیت غذایی جامعه انسانی را تضمین می‌کند، گفت: طبق قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، ضرورت تشخیص تغییر کاربری اراضی به عهده کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون فوق است که در این زمینه در سال گذشته برای 176 مورد طرح‌های کشاورزی و غیر کشاورزی در کمیسیون مزبور تصمیم گرفته شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 14 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 23864
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 140
بازدید کل : 23864
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->