استقرار 1540 شعبه اخذ رأی در خوزستان / اختصاص بالگرد به مناطق صعب‌العبور

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خوزستان از استقرار یک‌هزار و 540 شعبه اخذ رأی در استان خوزستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: استقرار 1540 شعبه اخذ رأی در خوزستان / اختصاص بالگرد به مناطق صعب‌العبور

 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حمید قناعتی عصر امروز در نشست خبری که با حضور خبرنگاران در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این منطقه برگزار شد، اظهار کرد: تمهیدات لازم و تدابیر ویژه برای برگزاری دومین دور انتخابات مجلس نهم در استان خوزستان اندیشیده شده است.

وی با تقدیر از رسانه‌های ملی و خبرگزاری‌ها در انتقال مطلوب و به موقع اخبار انتخاباتی استان خوزستان افزود: در مرحله دوم این دور انتخابات در استان خوزستان تعداد یک‌هزار و 540 شعبه اخذ رأی که یک‌هزار و 100 صندوق آن ثابت و 440 صندوق آن سیار بوده، مستقر خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان تصریح کرد: همچنین در دو حوزه انتخابیه استان در حاشیه زاگرس میانی برای مناطق صعب‌العبور تدابیر اندیشیده شده و صندوق‌های اخذ رأی به‌واسطه بالگردها جابه‌جا می‌شوند.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط جوی جمعه 15 اردیبهشت‌ ماه سال جاری برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار داده‌ایم، افزود: در همین راستا اعضای شعب انتخاباتی به مناطق عشایری اعزام و در زمینه برگزاری مشارکت حداکثری و صیانت از آرای مردم تلاش می‌کنند.

قناعتی خاطرنشان کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس نهم مردم این استان مشارکت 65 درصدی را که رکودی بی‌سابقه در دوران هشت دوره پیشین انتخابات مجلس بوده رقم زده و بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب بیعتی دوباره کردند.

وی با اشاره به اینکه این رکود در مقایسه با مشارکت 54.6 درصدی مردم در دور هشتم انتخابات مجلس بی‌نظیر است، گفت: امیدواریم با صیانت هرچه بهتر از آرای مردم بتوانیم در این دور از انتخابات نیز وحدت و همدلی ملی را رونقی مضاعف بخشیم.

مدیرکل سیاسی استانداری خوزستان همچنین با بیان اینکه در این دوره حدود 40 هزار نفر کارهای راهبردی از جمله عوامل اجرایی، نظارتی، پشتیبانی، امنیتی و انتظامی انتخابات را بر عهده خواهند داشت، عنوان کرد: در مرحله اول انتخابات مجلس نهم 14 حوزه انتخابیه در استان خوزستان توسط شورای نگهبان به مرحله تأیید رسید که در این دوره به شش حوزه کاهش یافته است.

وی با اشاره به تعداد حوزه‌های انتخابیه استان اظهار کرد: اهواز و باوی، آبادان، دزفول، بهبهان، ایذه و باغملک همچنین دشت آزادگان و هویزه، شش حوزه انتخابیه استان در دور دوم انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی هستند.

قناعتی گفت: در مجموع 9 فرمانداری، 15 بخشداری، 24 حوزه اصلی و فرعی همچنین 25 هیئت اجرایی کار برگزاری انتخابات این دوره را در استان خوزستان بر عهده خواهند داشت.

وی در پایان با تأکید بر حضور حداکثری مردم شهرهای استان خوزستان در پای صندوق‌های رأی افزود: امیدواریم 15 اردیبهشت‌ ماه نیز افتخاری دیگر از مردم این خطه در تاریخ انتخابات مجلس باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 12 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 176
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 24033
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 176
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 183
بازدید ماه : 309
بازدید کل : 24033
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->