کودکان خوزستانی نام خلیج‌فارس را یکصدا فریاد زدند

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با روز ملی خلیج‌فارس اعضای کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری در استان خوزستان با برگزاری جشن‌های مختلف، نام خلیج همیشه فارس را یکصدا فریاد ‌زدند.

خبرگزاری فارس: کودکان خوزستانی نام خلیج‌فارس را یکصدا فریاد زدند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، برگزاری مسابقه نقاشی و خوشنویسی، مسابقه ادبی و معرفی خلیج همیشه فارس در قالب نشریه دیواری، معرفی کتاب و کتاب‌خوانی از برنامه‌های روز ملی خلیج‌فارس در مراکز کانون خوزستان است.

این برنامه‌ها با حضور کودکان و نوجوانان خوزستانی و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دفاع از نام جاودانه خلیج تا ابد فارس برگزار می‌شود.

به همین مناسبت با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره 3 آبادان و روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون و مساعدت کانون استان‌های بوشهر و هرمزگان مسابقه اینترنتی با عنوان «خلیج تا ابد فارس» همزمان با این روز در سایت مسابقات اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعال شده است.

در این مسابقه 14 سوال چهارگزینه‌ای مطرح شده است تا میزان آشنایی کودکان و نوجوانان با تاریخ و مستندات تاریخی خلیج فارس مورد ارزیابی قرار گیرد.

مخاطبان علاقه‌مند به شرکت در این رقابت اینترنتی تا روز 14 تیر ماه 1391 می توانند به این سایت به نشانی www.kanoonquiz.ir مراجعه و در مسابقه‌ "خلیج تا ابد فارس" شرکت کنند.

سوالات این مسابقه برگرفته از کتاب " خلیج فارس از گذشته تا حال" تحقیق و تالیف : محمود نوروزی فر است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به این کتاب و مطالعه آن به سوالات این مسابقه پاسخ بدهند.

این مسابقه در دهم اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی خلیج فارس فعال و به شرکت‌کنندگان برای پاسخ‌گویی به سوال‌ها 20 دقیقه فرصت داده شده است.

پس از پایان مهلت تعیین شده، جوایزی از سوی برگزار کنندگان به برگزیدگان این رقابت اینترنتی اهدا خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 10 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 446
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 453
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 24303
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 446
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 453
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 24303
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->