مجيد جلالي:بازيكنانم كم‌كاري نمي‌كنند؛ درصد اشتباهات‌شان بالاست

 

سرمربي تيم فوتبال فولادخوزستان معتقد است دلايل عدم نتيجه‌گيري تيمش كم‌كاري بازيكنانش نيست، بلكه اشتباهات‌شان در بازي زياد است.
 
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مجيد جلالي در نشست خبري پس از بازي با راه‌آهن شهرري كه با تساوي بدون گل به اتمام رسيد، در ابتدا در پاسخ به اين پرسش كه آيا با شرايط فعلي از كار كردن در فولاد خوزستان راضي است يا نه؟ گفت: من كار كردن در فولاد را دوست دارم اما بايد بدانم وقتي كه كار مي‌كنم تلاشم ثمره هم دارد. وقتي هم هدف، ساختن است، فقط من نسوزم و مطمئن باشم كه در تيمم پنج، شش بازيكن خوب دارم و مردم هم راضي باشند.
سرمربي فولادخوزستان در ادامه درباره بازي تيمش برابر راه‌آهن اظهاركرد: بازيكنانم امروز خوب بودند اما يك جاهايي واقعا كم‌تجربگي كردند و به حريف موقعيت دادند. اين براي مربي ويران‌كننده است.
جلالي همچنين با بيان اين‌كه من نمي‌خواهم كار كسي را زير سوال ببرم، عنوان‌كرد: من زماني با هفت، هشت مهره خوب قهرماني هم داشتم اما اين كاري كه الان انجام مي‌دهم را بيشتر دوست دارم. به هر حال بايد انتظارات را هم لحاظ كنيم كه اگر شرايط خوب باشد، مشكلي براي كار كردن ندارم.
وي افزود: من اگر اشتباه نكنم بعد از هفت، هشت بازي گل نخورديم كه براي اين موضوع هفته‌ها با تمرين سعي مي‌كردم تا مشكل گلزني را حل كنم اما امروز با تغييراتي در خط دفاعي، اين مشكل حل شد و ديديد كه در خط دفاعي سه تغيير داشتيم اما در خط حمله هنوز مشكل داريم. آرش افشين و رضا نوروزي مدت‌ها آسيب‌ديده بودند و در حال حاضر آماده نيستند. من بايد از آن‌ها يك نيمه استفاده كنم و واقعا آن‌ها نيز فشار زيادي به خودشان آوردند.
جلالي همچنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا بازيكنانش كم‌كاري مي‌كنند؟ گفت: فكر نمي‌كنم كسي ميل به همكاري نكردن داشته باشد اما درصد اشتباهات‌مان زياد است. ما بعد از سه باخت در خانه حريف كه باتجربه بود، بازي مي‌كرديم و اين برايمان سخت بود. اين طور نيست كه كسي كم‌كاري كند و اگر تيم نتيجه نمي‌گيرد، حتما اشتباهات‌مان زياد است.
سرمربي فولادخوزستان همچنين در پاسخ به اين پرسش كه چرا از بازيكناني مثل جابا مجيري و اميد خورج در اين بازي استفاده نكرد؟ گفت: همان طور كه توضيح دادم، ما مشكلي در خط دفاعي داشتيم كه من ديدم با تمرين حل نمي‌شود، به همين دليل اين بازيكنان را امروز نياوردم و مي‌گويم كه مشكلي هم با آن‌ها ندارم.
جلالي همچنين درباره قضاوت داور بازي و اعتراض علي دايي نسبت به آن عنوان‌كرد: اگر قرار است اعتراضي باشد، ما حق اعتراض داريم. در يك صحنه كه دور هم بودم ديدم كه داور يك پنالتي براي ما نگرفت اما به اعتقادم قضاوتش درمجموع خوب بود. خطاهايي را در اين بازي براي راه‌آهن گرفت كه مي‌توانست نگيرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 435
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 442
بازدید ماه : 568
بازدید کل : 24292
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 435
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 442
بازدید ماه : 568
بازدید کل : 24292
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->