بهره‌برداري از سد مخزني جره رامهرمز در سال‌جاري

 

مديرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: اجراي شبكه‌هاي آبياري و زهكشي، طرح‌هاي آب‌رساني، توسعه، تعمير و بازسازي نيروگاه‌هاي برق‌آبي جهت آماده‌سازي در فصل تابستان از مهمترين برنامه‌هاي اين سازمان در سال‌جاري به‌شمار مي‌آيد.
عليرضا رضانيا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه‌خوزستان، اظهاركرد: سعي خواهيم كرد در سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني به تعهدات اجراي شبكه‌هاي خود و يا چيزي كه بتواند توليد و اشتغال‌زايي را به‌دنبال داشته باشد، جامعه عمل بپوشانيم.
وي افزود: سال گذشته با تلاشي كه انجام داديم، بيشتر شبكه‌ها و طرح‌هاي بزرگ در دست اقدام، اجراي شد كه بيشتر از نياز موجود بود و باعث شد به لحاظ اعتباري مطالعاتي در سال‌جاري پرداخت كنيم.
مديرعامل سازمان آب و برق خوزستان با بيان اين‌كه برنامه تعيين شده توليد سال 90 به‌طور كامل محقق نشده‌ است، تصريح‌كرد: برنامه توليد سال 90 را براساس اعتبارات تخصيص يافته، تا جايي‌كه توانستيم محقق كرديم؛ برنامه توليد بعضي از قسمت‌ها به‌طور 100 درصد و بعضي قسمت‌هاي ديگر نيز تا حدود 80 درصد عملي شد.
وي از اجرايي‌شدن چند طرح سدسازي در استان خبرداد و اظهاركرد: سازمان آب و برق خوزستان چند مورد طرح سدسازي در دست مطالعه دارد كه اميدواريم اعتبار خوبي به ما داده شود تا كار يكي، دو طرح را آغاز كنيم.
رضانيا در پايان از بهره‌برداري سد مخزني "جره" واقع در شهرستان رامهرمز در سال‌جاري خبرداد و گفت: حجم مخزن سد جره 260 ميليون مترمكعب است كه اميدواريم امسال‌ افتتاح شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 408
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 415
بازدید ماه : 541
بازدید کل : 24265
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 408
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 415
بازدید ماه : 541
بازدید کل : 24265
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->