اشتغال دغدغه اصلي آباداني‌ها است

 

نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي گفت: مساله اشتغال و بيكاري به يك دغدغه اصلي در آبادان تبديل شده است و لذا اميدواريم كه اين موضوع به‌طور جدي مورد توجه مسئولان قرار گيرد.
 
 
سيدحسين دهدشتي در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)‌ منطقه‌خوزستان، اظهاركرد: انجام تعهدات مصوب شده و به‌كارگيري نيروهاي بومي از اولويت‌هاي كاري اين شهرستان مي‌باشد؛ البته اگر تعهدات به‌طور كامل انجام شود ولي اولويت را به نيروهاي بومي ندهيم، باز مشكل حل نخواهد شد. لذا اين موضوع يكي از نگراني‌ها و اعتراضات مردم اين شهرستان است.
وي با بيان اين‌كه اميدوارم آمار و ارقامي كه در جلسات اعلام مي‌شود با واقعيت مطابقت داشته باشد،‌ افزود: ظرفيت‌هاي خوبي در منطقه وجود دارد كه نياز به هماهنگي دارد تا در يك راستا قرار گرفته و با برنامه‌ حركت كنيم؛ اما ناهماهنگي بين ادارات و سازمان‌ها باعث مي‌شود كه نتيجه لازم را نگيريم و از ظرفيت‌ها اين شهرستان به‌خوبي استفاده نشود.
نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي در خصوص نحوه سرمايه‌گذاري در پالايشگاه نفت آبادان، گفت: نحوه واگذاري و انتخاب سرمايه‌گذار در پالايشگاه از همان ابتدا اشتباه بود، به‌طوري‌كه تاكنون بعد از گذشت چهار سال يك ريال هم سهم آورده نداشته است و ما هنوز تبعات به‌وجود آمده بعد از آن را پيگيري مي‌كنيم.
وي با اشاره به اين‌كه مشكل ته‌لنجي‌ها، بازار تجاري و كالاهاي ملواني را مي‌توان در كوتاه‌مدت حل كرد، عنوان‌كرد: امسال با ممانعت از ورود كالاهاي ملواني به اين شهرستان چيزي بيش از 10 هزار خانوار كه در اين شغل‌ها مشغول به فعاليت بودند، بيكار شدند؛ انتظار داريم فعلا روال كار همچون سال گذشته ادامه داشته باشد تا اين موضوع به نحو خوبي ساماندهي شود.
دهدشتي اظهاركرد: اميدوارم همه مسئولان استان همچنان كه در جنگ، آبادان و خرمشهر را مثل شهرهاي خودشان مي‌دانستند، با يك همت عالي وضعيت اين شهرستان را كه واقعا نگران‌كننده است سر و سامان دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 261
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 268
بازدید ماه : 394
بازدید کل : 24118
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 261
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 268
بازدید ماه : 394
بازدید کل : 24118
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->