تشکیل ستاد صیانت در ادارات شادگان

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان خواستار تشکیل ستاد صیانت در ادارات این شهرستان شد.

خبرگزاری فارس: تشکیل ستاد صیانت در ادارات شادگان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی که در محل فرمانداری این منطقه با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار کرد: رعایت حقوق شهروندان و پرهیز از برخوردهای سلیقه‌ای در ادارات همواره یکی از اهداف ستاد صیانت در هر سازمانی است.

وی افزود: یکی از وظایف ذاتی و اصلی کارگروه اجتماعی بررسی مسائلی است که در راستای رفاه حال شهروندان و ارباب رجوع صورت می‌گیرد.

فرماندار شادگان با استفاده از مجموع قوانین و مصوبات، شیوه‌ها و راهکارهای لازم برای صیانت از حقوق شهروندان به کار گرفته خواهد شد، تصریح کرد: تمام این اقدامات به منظور جلوگیری از برخوردهای سلیقه ای و حفظ کرامت و حقوق شهروندان صورت می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه جلسات ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان ادامه خواهد یافت، گفت: اعضای ستاد صیانت از حقوق شهروندی باید در هر اداره و سازمان این منطقه تشکیل و فعال شود و در این راستا تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

فیوضی اضافه کرد: کارگروه‌ها نیز باید وظایف خود را به نحو احسن انجام و پیشبرد اهداف سازمانی را بیش از پیش در دستور کار قرار دهند.

وی همچنین با بیان اینکه کارگروه نظم اجتماعی به مسئولیت سپاه و کارگروه نشاط اجتماعی بر عهده اداره ورزش و امور جوانان منطقه است، گفت: در راستای اجرای هر چه بهتر صیانت از حقوق شهروندان این فرمانداری اقدام به استقرار بازرسانی در ادارات و نهادهای مختلف شهرستان کرده است.

فرماندار شادگان خاطر نشان کرد: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح اهداف اجتماعی و اقتصادی منطقه بوده که در این زمینه نیازمند حمایت و تعامل شهروندان با دستگاه‌های اجرایی مختلف شهرستان هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 563
بازدید هفته : 590
بازدید ماه : 716
بازدید کل : 24440
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 563
بازدید هفته : 590
بازدید ماه : 716
بازدید کل : 24440
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->