کاستا: به نام بازیکنان توجه ندارم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: برای پیدا کردن 11 بازیکن اصلی تیم فوتبال صنعت نفت به نام بازیکنان توجه نکرده و با توجه به شرایط، نفرات را به میدان می فرستم.

خبرگزاری فارس: کاستا: به نام بازیکنان توجه ندارم

 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جوزه آلبرتو کاستا پس از پیروزی دو بر یک مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای قرار گرفتن در ترکیب به اسم بازیکنان توجه نمی‌کنم، مهم این است که تیم خوب بازی کند و تلاشمان این است که حرکت رو به جلو باشد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: نشان داده‌ایم که در مسیر پیشرفت هستیم، انتخاب بازیکن با توجه به شرایط حریف و بازی است، امروز هم دیدید که لوون پاچاجیان و فونیکه را در نیمه دوم بازی دادم و خوشحالم که خوب بازی کردند ولی هیچ‌وقت نباید از بازیکنی که بی‌نظمی می‌کند به سادگی از گذشت، این قانون من است.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش در مصاف با نفت تهران افزود: مستحق کسب این پیروزی بودیم و خیلی خوشحالم بازیکنان به هدف خود رسیدند، بازی دراختیار ما بود، 10 دقیقه پایانی به دلیل خستگی بازی را از دست دادیم ولی مهم سه امتیاز بود که کسب کردیم.

وی وجود مشکل در تیم فوتبال نفت آبادان را تکذیب کرد و گفت: ما مثل یک خانواده هستیم که گاهی دچار اختلاف نظر می‌شویم ولی مشکلات را خودمان حل می‌کنیم و در زمین مسابقه نشان می‌دهیم که با هم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در خصوص بازی هفته آینده تیمش با استقلال تهران گفت: به بازیکنان دو روز استراحت دادم تا به آرامش برسند، بازی با استقلال مطمئناً دیدار زیبایی می‌شود، همه بازیکنان دوست دارند که در این مسابقه حاضر باشند و ما هم از حریف و اسمش نمی‌ترسیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 334
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 341
بازدید ماه : 467
بازدید کل : 24191
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 334
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 341
بازدید ماه : 467
بازدید کل : 24191
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->