انجام 48 پروژه تعمیر اساسی زیرآبی بر روی شناورها در بندرامام

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: تعداد48 پروژه تعمیرات اساسی زیرآبی و موتوری شناورهای این اداره کل طی سال گذشته تحت تعمیرات زیر آبی و موتوری قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: انجام 48 پروژه تعمیر اساسی زیرآبی بر روی شناورها در بندرامام

 

بهروز آقایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندر امام اظهار کرد: تعمیرات زیرآبی شناورها در دو بخش داک سرسره مجتمع بندری امام خمینی(ره)و داک یاردهای خارج از این مجتمع بندری صورت پذیرفته که با توجه به قابلیت‌های داک سرسره مجتمع بندری امام خمینی(ره) توسط بخش خصوصی راهبری می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: 80 درصد تعمیرات در این مجتمع صورت پذیرفته و 20 درصد باقیمانده نیز به دلایل مختلف اعم از محدودیت‌های ظرفیت و اشغال سرسره به سایر کارگاه‌ها در منطقه خلیج فارس منتقل شد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه افزود: در پی تعاملات بسیار خوبی که این حوزه با شرکت پایانه‌های نفتی ایران داشته توانسته است در سال گذشته 3 فروند از شناورهای استراتژیک در منطقه به نام‌های 15 شعبان، پرکار و 7 تیر که خدمات‌رسانی به شرکت‌های نفتی را برعهده دارند دراین حوضچه داک کند که این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت.

بهروز آقایی افزود: تعمیرات صورت گرفته بر روی شناورها در سال گذشته به صورت اساسی بوده و تمامی قسمت‌های شناور در بخش بدنه و موتوری مورد بازرسی و تعمیر اساسی قرار گرفتند که به نوبه خود تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید و قیمت شناور خواهد داشت.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در تشریح اهم عملیات تعمیراتی انجام شده در سال گذشته اظهار داشت: تعمیرات اساسی بارج سوخت‌رسان و بازسازی اساسی بخش بدنه آن، بازسازی یدک کش رشید3، بازسازی اساسی یدک‌کش هایت‌بوک و کربلا، تعمیرات اساسی موتوری لایروب‌های هاپرساکشن و تجهیزات موتوری ناوگان یدک‌کشی و... از مهم‌ترین پروژه‌های انجام شده بوده که با وجود همه محدودیت‌ها با اجرای سیستم‌های نوین مدیریت و کنترل پروژه در حداقل زمان و هزینه و بیشترین کیفیت لازم در مجتمع تعمیرگاه دریایی منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) صورت پذیرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 207
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 214
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 24064
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 207
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 214
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 24064
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->