خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر دزفول گفت: طرح پزشک خانواده تحولی بزرگ در بخش درمان ایجاد کرده است و باید این طرح در شهرستان دزفول اجرایی شود.

خبرگزاری فارس: اجرای طرح پزشک خانواده تحولی در بخش درمان است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، هوشنگ زلقی در جلسه‌ای با مسئولان بهداشتی شهرستان دزفول اظهار داشت: براساس این طرح شهروندان دزفول و حومه با انتخاب یک پزشک معتمد از معاینه رایگان وی برخوردار خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح هر فرد می‌تواند پزشک معتمد خود را انتخاب کند و در صورتی که برای معالجه به وی مراجعه کند هزینه‌ای برای درمان از وی دریافت نمی‌شود و در صورت مراجعه اختیاری به پزشک دیگر، هزینه معاینه بر عهده بیمار خواهد بود.

زلقی با اشاره به اینکه این طرح خدمات بهداشتی را جهت‌دهی می‌کند، تاکید کرد: این طرح از مراجعه بدون دلیل و وسواسانه به پزشک جلوگیری می‌کند.

وی هدف از این طرح را کاهش هزینه درمان مردم ذکر کرد و از شهروندان خواست از خدمات دولت در راستای طرح پزشک خانواده استقبال کنند.

رئیس شورای شهر دزفول با اشاره به این که در این طرح هر فرد دارای پرونده الکترونیکی مربوط به معاینات پزشکی خود می‌شود اظهار داشت: خانواده‌ها می‌توانند پزشک معتمد خود را هر شش ماه تغییر بدهند.

زلقی تأکید کرد: در صورتی که قرار باشد فرد به پزشک متخصص مراجعه کند باید با معرفی نامه پزشک خود به پزشک مراجعه کند و در غیر این صورت هزینه‌ها را باید خود پرداخت کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 490
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 497
بازدید ماه : 623
بازدید کل : 24347
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 490
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 497
بازدید ماه : 623
بازدید کل : 24347
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->