پیشرفت شوشتر باید سریع و کارشناسانه باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: شوشتر باید سریع و کارشناسانه در راستای پیشرفت گام بردارد و در این باره باید همه مردم و مسئولان تلاشی جهادی کنند.

خبرگزاری فارس: پیشرفت شوشتر باید سریع و کارشناسانه باشد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: در ماه‌های گذشته رایزنی‌های بسیار زیادی با مدیران استانی و نماینده ولی‌فقیه در استان برای رفع مشکلات خوزستان انجام شده است و در این‌باره تلاش‌های فرماندار شوشتر و مدیران شهرستان ستودنی است.

وی با اشاره به ثمرات این جلسات خاطر نشان کرد: در این جلسات تاکنون مسائلی مانند آسفالت روگذر پل آیت‌الله جزایری با اعتباری 2 میلیارد ریال، بدنه‌سازی خیابان طالقانی شوشتر با اعتبار 4 میلیارد ریال مصوب شده و در شرایط کنونی نیز در آستانه اجراست.

وی با اشاره به دیگر مصوبات این جلسات برگزار شده تأکید کرد: به دلیل مشکلات شهرداری شوشتر اعتبار 8 میلیارد ریالی برای شهرداری شوشتر از اعتبارات وزارت کشور تأمین شده است که تا پایان هفته آینده به دست شهرداری خواهد رسید و بخشی از مشکلات آن را برطرف می‌کند.

سلیمانی با اشاره به اینکه رفع مشکلات ترافیکی در دستور کار بوده است، افزود: احداث زیرگذر خیابان کمربندی شوشتر در دستور کار قرار گرفته است و قرار شده تا استاندار 20 میلیارد ریال برای این پروژه اعتبار در نظر بگیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شوشتر تأکید کرد: برای احداث این زیرگذر شهرداری نیازمند پاسخ سریع استعلام‌های دستگاه‌‌های اجرایی برای تعیین مسیر زیرگذر است و دستگاه‌ها در اسرع وقت پاسخ استعلام‌های شهرداری را بدهند و در غیر این صورت از مسئولان امر گلایه‌مند خواهم شد.

سلیمانی تأکید کرد: در روزهای گذشته مصوبه شده است که 12 میلیارد ریال اعتبار برای ساحل‌سازی شهرستان شوشتر از محل اعتبارات حوادث غیرمترقبه به شهرستان شوشتر اختصاص یابد و در این باره نیز مقدمات امر فراهم شده است.

امام جمعه شوشتر خاطر نشان کرد: استاندار خوزستان اعتبار 8 میلیارد ریالی برای فعالیت‌های فرهنگی و ... در بخش روستایی در بخش مرکزی و شعیبیه در نظر گرفته است که این اعتبار 5 درصد اعتبارات در نظر گرفته شده در استان است و امیدواریم این اعتبارات افزایش یابد.

سلیمانی تأکید کرد: اعلام این مسائل از تریبون نماز جمعه به عنوان تعهد نهاد نماز جمعه برای اجرای آنها نیست بلکه بنا بر اعتماد انجام شده بر قول مساعد و قطعی مسئولان استانی در این باره اقدام شده و این اطلاع‌رسانی انجام شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 277
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 284
بازدید ماه : 410
بازدید کل : 24134
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 277
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 284
بازدید ماه : 410
بازدید کل : 24134
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->