ایران بر سر خلیج فارس معامله نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اهواز گفت: به هیچ وجه بر سرخلیج فارس معامله نمی‌کنیم و در مقابل تهدید‌ها و تحریم‌ها از آن کوتاه نمی‌آییم.

خبرگزاری فارس: ایران بر سر خلیج فارس معامله نمی‌کند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، آیت‌الله دکتر محسن حیدری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز به 10 اردیبهشت سالروز آغاز عملیات بیت المقدس در سال 1361 و روز ملی خلیج فارس اشاره کرد و افزود: خلیج فارس یک مسئله استراتژیک برای جمهوری اسلامی ایران و نماد حاکمیت و تمامیت ارضی کشور است.

وی با اشاره به 9 اردیبهشت روز شوراهای اسلامی و آغاز هفته شهر و شهروند، گفت: لازم است شهروندان با وظایف و حقوق شهروندی خود آشنا شوند و آموزش‌هایی را فرا گیرند و در مقابل، شهرداران و متولیان امور شهری خدمات بیشتری در حوزه عمرانی وخدماتی به شهروندان ارائه نمایند.

حیدری با اشاره به 11 اردیبهشت و آغاز هفته کار و کارگر، این مناسبت را به قشر تلاشگر و زحمتکش کارگران تبریک گفت و اظهار کرد: طبق مصوبه دولت طرح مهر کشاورزی به زودی برای احیای زمین‌های بایر و اشتغال بیکاران به اجرا در می‌آید.

خطیب جمعه اهواز از خوزستان به عنوان قطب کشاورزی یاد کرد و افزود: در سال‌های اخیر خوزستان همواره رتبه اول یا دوم برداشت گندم را داشته و کشاورزان این استان درسال گذشته رتبه نخست پرداخت زکات را در سطح کشور کسب کردند که نشانه تدین و همت کشاورزان در عمل به وظایف خود است.

حیدری در ادامه تصریح کرد: برخی کشاورزان استان از مسائلی مانند پایین بودن نرخ تعیین شده برای خرید تضمینی گندم، تأمین آب و نهاده‌های کشاورزی گلایه دارند و از رئیس جمهور درخواست داریم به حل مشکل کشاورزان خوزستان که در شرایط بسیار سخت کار می‌کنند توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی شهادت استاد مطهری در روز 12 اردیبهشت و آغاز هفته معلم را یادآور شد و گفت: خوشبختانه افکار و اندیشه‌های ناب شهید مطهری مبنای فکری نظام جمهوری اسلامی است و هزاران جوان در داخل وخارج کشور تحت افکار آن شهید قرار گرفته و تربیت شده‌اند.

امام جمعه موقت اهواز نسبت به گرانی و تورم در روز‌ها و هفته‌های اخیر اظهار نگرانی کرد و گفت: دو دلیل داخلی و دو علت خارجی برای این پدیده وجود دارد.

حیدری ادامه داد: گرانی عمومی در سرتاسر جهان به طور ناخواسته و غیر اختیاری بر اقتصاد ایران هم تأثیر گذاشته و از سوی دیگر اوج گرفتن تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران موجب تشدید گرانی شده است.

وی هدفمندی یارانه‌ها و سودجویی برخی بازاریان را از دلایل داخلی گرانی و تورم در ایران عنوان کرد و افزود: مجلس با ارائه طرحی خواستار توقف اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به منظور جلوگیری از افزایش تورم شده است.

خطیب جمعه اهواز به حوادث سوریه اشاره کرد و گفت: ترکیه از دامن زدن به این رخداد‌ها به دنبال احیای امپراتوری عثمانی به مرکزیت ترکیه است تا حکومتی ضد شیعه و سنی ایجاد کند و در مقابل موج بیداری اسلامی خاورمیانه قرار گیرد اما آمریکا و اسرائیل که حامی این تحرکات هستند بدانند که ملت‌ها بیدار هستند و زیر بار امپراتوری نمی‌روند و بهتر است حاکمان ترک حد و حدود خود را رعایت کنند در غیر این صورت سقوط وحشتناکی در انتظار آنان خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 9 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 258
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 265
بازدید ماه : 391
بازدید کل : 24115
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 258
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 265
بازدید ماه : 391
بازدید کل : 24115
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->