مدیریت صحیح نیروی انسانی در شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر بر مدیریت صحیح نیروی انسانی در شهرداری شوشتر تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم از نیروهای کارآمد برای استفاده در بخش پیمانکار نیروی انسانی استفاده شود.

خبرگزاری فارس: مدیریت صحیح نیروی انسانی در شهرداری شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: شهرداری شوشتر در شرایط کنونی بیش از 79 نفر از کادر خود را بازنشسته کرده است و باید برای نیروهای جایگزین از افراد با تجربه و جوان استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه باید از نیروهای بومی در این باره استفاده شود، تصریح کرد: باید از نیروهای بومی و جوان در امور پیمانکار نیروی انسانی شهرداری استفاده شود.

رسولی با اشاره به اینکه شهردار در چینش نیروهای خود دقت کند، افزود: شهردار دقت کند تا برای بکار گیری نیروها در شهرداری دست به آزمون و خطا نزند و در این باره باید با مدیریت صحیح منابع انسانی در شهرداری دست به تغییرات زد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر باید در راستای رفع مشکلات موجود در منطقه بین‌الحرمین شوشتر اقدامی سریع کند، خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی محل تشکیل بازار جمعه در شوشتر در منطقه بین‌الحرمین است و ساکنان این منطقه به شدن در این باره شاکی هستند و در این باره باید اقدام سریع در دستور کار شهردار قرار گیرد.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر تأکید کرد: شهرداری شوشتر باید برای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر شوشتر اقدامات سریع خود را انجام دهد و از اهرم‌های قانونی در این باره استفاده کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 23871
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 23871
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->