3 هزار دانش‌ آموز در دزفول شنا می‌آموزند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش پرورش شهرستان دزفول از آموزش بیش از 3 هزار دانش‌آموز تا پایان سال تحصیلی جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: 3 هزار دانش‌ آموز در دزفول شنا می‌آموزند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، محمدحسین فرحمند عصر امروز در مراسم تجلیل از افتخارآفرینان ورزشی دانش‌آموز دزفول اظهار داشت: جشنواره افتخار آفرینان ورزشی با هدف تشویق دانش‌آموزان این شهرستان در رده‌های مختلف سنی در راستای ارتقای ساختار قامتی (اصلاح ناهنجاری‌های بدنی و ...) صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: در سال‌جاری در عرصه ورزش در شهرستان دزفول اقدامات بسیار زیادی انجام شده است که از این برنامه‌ها می‌توان به اجرای طرح سباح اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: آموزش بیش از یکهزار دانش آموز کلاس سوم ابتدایی تا اسفند ماه سال 90 و آموزش یکهزار نفر دیگر از فروردین تا خرداد ماه جاری و آموزش شنا در قالب کانون‌های تابستانه ویژه سایر دانش‌آموزان حدوداً یکهزار نفر در دستور کار است که در مجموع در سال تحصیلی جاری تا پایان مردادماه حدود 3 هزار دانش‌آموز فن شنا را یاد خواهند گرفت.

وی افزود: برگزاری موفق طرح ملی طناورز(طناب زنی) در تمام کلاس‌های چهارم ابتدایی و یادگیری فنون و تکنیک‌های مختلف طناب زنی از دیگر برنامه‌های اجرا شده در اداره آموزش پرورش دزفول است.

فرحمند تأکید کرد: برگزاری بیش از 30 دوره مسابقات ورزشی با شرکت حدود 5 هزار و 500 دانش آموز ورزشکار در دوره ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در رشته‌های والیبال، بسکتبال، کشتی، فوتبال، طناب زنی، داژبال، هفت سنگ، دو و میدانی، دو صحرانوردی، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج و آمادگی جسمانی از دیگر اقدامات انجام شده در این اداره است.

رئیس اداره آموزش پرورش دزفول خاطر نشان کرد: میزبانی مسابقات ورزشی استان در رشته‌های والیبال و بسکتبال راهنمایی، والیبال و بسکتبال متوسطه دختر و بسکتبال متوسطه پسر در اسفند سال گذشته، اجرای طرح ساختار قامتی(اصلاح ناهنجاری‌های بدنی) با بررسی حدود 4 هزار دانش‌آموز و تشکیل کانون‌های ورزشی در رشته‌های مختلف ورزشی در حدود 30 محل و با شرکت حدود 100 دانش‌آموز از دیگر اقدامات انجام شده در یک سال گذشته در اداره آموزش پرورش شهرستان دزفول است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 284
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 291
بازدید ماه : 417
بازدید کل : 24141
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 284
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 291
بازدید ماه : 417
بازدید کل : 24141
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->