خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: برون‌سپاری مسئولیت‌های شهرداری شوشتر از اولویت‌های اصلی است و در این باره در حال تهیه طرح‌های اولیه هستیم.

خبرگزاری فارس: برون‌سپاری مسئولیت‌های شهرداری شوشتر در صدر برنامه‌هاست

 

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: برون‌سپاری مسئولیت‌های شهرداری به بخش خصوصی از اصلی‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار شهرداری قرار دارد و به این دلیل در حال تهیه لوایح مورد نیاز و ارسال آنها به شورای شهر هستیم.

وی با اشاره به اینکه بدنه شهرداری باید برای مدیریت امور تنها نظارت کند، خاطر نشان کرد: شهرداری در شرایط کنونی هم امور کارشناسی را انجام می‌دهد، هم اجرا می‌کند و هم بر امور پیمانکاران نظارت می‌کند و باید در پروسه برون‌سپاری تنها شهرداری پردازش کننده نظریه و ناظر باشد و اجرا برعهده بخش خصوصی سپرده شود.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه باید در شرایط کنونی به فکر تغییر نگرش‌ها بود، افزود: شهرداری شوشتر باید در شرایط کنونی تنها برای تغییر نگرش‌ها به نوع پیمان اقدام کند و پیمانکاری‌های شهرداری را به پیمانکاری حجمی تغییر دهد که بر اساس حجم آنالیز شده دستمزد پرداخت کند.

دُر با اشاره به اینکه با اجرای چنین پیمان‌هایی مشکلات مالی شهرداری به حداقل می‌رسد، تأکید کرد: در چنین شرایطی شهرداری در بخش جمع‌آوری زباله تنها بر اساس کیلوی زباله‌ای که جمع‌آوری می‌شود با پیمانکار حساب مالی خواهد کرد و دیگر هزینه کارگر، تعمیرات وسائل و... برعهده شهرداری نیست.

شهردار شوشتر افزود: شهرداری با اجرای چنین اموری چابک و فعال خواهد شد و تحرک برای اجرای پروژه‌های بزرگ‌تر در شهرداری بهتر می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 177
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 24027
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 170
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 177
بازدید ماه : 303
بازدید کل : 24027
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->