مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: از 16 پروژه احداث مراکز آموزش فنی و حرفه ای سفرهای هیات دولت به خوزستان 2 پروژه افتتاح و 14 پروژه دیگر در دست ساخت هستند.

رحمن قلاوند اظهار داشت: تعداد 8 پروژه از این مراکز در قالب سفر دور اول، همچنین 8 پروژه دیگر در قالب سفر دور دوم و اعتبار تجهیزات پروژه ها نیز در قالب سفر دوره سوم رئیس جمهوری به خوزستان در دست احداث می باشند.

قلاوند افزود: پروژه های اجرایی شده سفر اول در بخش فنی و حرفه ای گتوند، رامشیر، ویس، کوت عبداله اهواز، اندیکا، هویزه، مرکز هتلداری خرمشهر و سنجش و مهارت هستند که پروژه های شهرهای گتوند و رامشیر افتتاح و در حال ارائه آموزش رایگان به جوانان منطقه می باشند و مابقی پروژه بین 95 تا 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و یا در حال تجهیز هستند.

وی پروژه های دور دوم را شامل مراکز خواهران ایذه، باغملک، اهواز، بیدروبه اندیمشک، عین دو اهواز و خواهران شوش و شهرک صنعتی آبادان و اهواز عنوان کرد و گفت: این پروژه ها دارای پیشرفت فیزیکی بین 50 تا 60 درصد می باشد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان تصریح کرد: در سفر سوم رئیس جمهور اعتبارات خاصی برای تجهیز مراکز دور اول و دوم به مبلغ 90 میلیارد ریال مصوب شد

رحمن قلاوند خاطر نشان کرد: مراکز سنجش و ارزشیابی مهارت اهواز و هتلداری خرمشهر و مراکز آموزش فنی و حرفه ای ویس مربوط به سفر اول رئیس جمهور به استان آماده افتتاح می باشند که در آینده نزدیک به مراکز فعال فنی و حرفه ای می پیوندند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 7 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 367
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 374
بازدید ماه : 500
بازدید کل : 24224
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 367
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 374
بازدید ماه : 500
بازدید کل : 24224
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->