آغاز برنامه‌های کنگره ملی شهدای خرمشهر از 22 اردیبهشت ‌ماه

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از آغاز برنامه‌های کنگره ملی شهدای خرمشهر از 22 اردیبهشت‌ماه سال جاری در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز برنامه‌های کنگره ملی شهدای خرمشهر از 22 اردیبهشت ‌ماه

 

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله عفراوی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های کنگره ملی سرداران و شهدای خرمشهر که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری این منطقه برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: پیرو جلسات مکرری که در تهران، استان و شهرستان داشتیم مرحله نهایی کار منتج به 14 برنامه اجرایی در راستای ارتقای برگزاری کنگره ملی شهدای خرمشهر در سوم خرداد سال جاری شده است.

وی افزود: برنامه‌های آغازین این کنگره ملی از 22 اردیبهشت‌ماه با دعای ندبه، کمیل، راهپیمایی خانوادگی، اعزام کشتی دوستی به عراق و همچنین شروع رزمایش مردان یا ستاره‌های آسمانی در شمال پادگان باکری در خرمشهر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح کرد: همچنین آماده کردن کتاب شعر که امروز برای چاپ تقدیم سازمان تبلیغات اسلامی شده و نشریه ویژه 300 صفحه‌ای از دیگر برنامه‌های در دستور کار برای برگزاری این کنگره ارزشمند است.

وی در خصوص مکان برگزاری این کنگره نیز گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته مکان اجلاسیه در محل نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار و در این خصوص در حال برنامه‌ریزی‌های اولیه هستیم.

عفراوی با بیان اینکه کار تهویه سالن، دکوراسیون و آماده‌سازی وسایلی از قبیل نورپردازی، صوت و موضوعات این‌چنینی نیز رقم خورده و آماده شده، خاطرنشان کرد: در این راستا پیمانکار برای اجرای برنامه‌ها و تدارک وسایل لازم نیز مشخص کرده‌ایم.

وی در ادامه به بحث تبلیغات محیطی در منطقه اشاره کرد و افزود: اقداماتی را با دستور فرماندار شهرستان در دستور کار قرار داده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر عنوان کرد: در این زمینه شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای بزرگ هر کدام سهمیه‌ای برای کار به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در بحث نقاشی شهدا بر روی دیوارها اقداماتی نیز در حال انجام است، گفت: کمیته تبلیغات و روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج این منطقه در زمینه نقاشی شهدا بر روی دیوارهای شهر وارد عمل شده و قراردادهایی را با برخی مراکز منعقد کرده است.

عفراوی در پایان با بیان اینکه تا قبل از رسیدن به قله کار که خرداد ماه است این تصاویر کشیده شده و چهره شهر تغییر پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و تعامل مضاعف دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش شاهد برگزاری باشکوه این کنگره در شهرستان باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 6 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 400
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 407
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 24257
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 400
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 407
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 24257
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->