مقاومت نماد کنگره ملی شهدای خرمشهر است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: مقاومت نماد بارز برگزاری کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای خرمشهر در سوم خرداد ماه سال جاری در این منطقه است.

خبرگزاری فارس: مقاومت نماد کنگره ملی شهدای خرمشهر است

 

حسن شاهوارپور امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص اهمیت بزرگداشت و برگزاری کنگره ملی شهدای خرمشهر اظهار کرد: خرمشهر در تجاوز رژیم بعثی عراق به شدت آسیب دید.

وی افزود: در طول سال‌های دفاع مقدس، ملت ما به ‌ویژه در استان خوزستان و شهرستان خرمشهر آسیب‌های زیادی را متحمل شدند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) در ادامه با بیان اینکه کشور ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای والامقامی را برای جلوگیری از تجاوز دشمن تقدیم اسلام کرد، گفت: یاد این شهدا و گرامیداشت آنها یکی از نکات بسیار مهمی است که باید همواره آن را مدنظر قرار داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه حماسه‌های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را باید به نسل جدید و جوان امروز معرفی کنیم، خاطرنشان کرد: مردم ما در طول سالیان دراز با ایثارگری در مقابل رژیم بعثی عراق ایستادند امروز وظیفه همه ما به‌ ویژه رسانه‌هاست که این رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها را معرفی کنیم.

شاهوارپور بیان کرد: برای بزرگداشت این ایثارگری‌ها کنگره عظیم سرداران و شهدای خرمشهر که کنگره‌ای ملی است در سوم خرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این کنگره سه روز برنامه را در خود گنجانده افزود: روز نخست این کنگره با عنوان مقاومت زنان خرمشهر که یکی از برجستگی‌های بارز جنگ تحمیلی هم در پشت جبهه‌ها و هم در کنار مردان این سرزمین و پا به پای آنان بوده نامگذاری شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) اضافه کرد: روز دوم نیز به نام مقاومت خرمشهر نامگذاری شده که در این روز از راویان و کسانی که در صحنه جبهه‌ها حضور داشته‌اند از جمله سخنرانان برجسته کشوری دعوت می‌شود.

وی ادامه داد: در این زمینه اشعار متناسب با مقاومت خرمشهر در این روز باشکوه قرائت و تجلیل در شأنی از مجاهد مردانی که در روزهای مقاومت در این منطقه حضور داشته‌اند، صورت می‌گیرد.

شاهوارپور با اشاره به نامگذاری سومین و آخرین روز این کنگره عظیم اظهار کرد: روز سوم نیز با عنوان روز پیروزی و آزادسازی خرمشهر نام گرفته که با حضور شخصیت‌های کشوری و استانی و مردم خرمشهر به پایان خواهد رسید.

وی همچنین عنوان کرد: در کنار اجلاسیه، نمایشگاه مفصلی از اقدامات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) با اشاره به مدعوین و مهمانان این کنگره ملی گفت: بخشی از مهمانان کشوری، بخشی فرماندهان آن دوران که در مقاومت‌های آزادسازی خرمشهر مشارکت داشته، عده‌ای دیگر از رزمندگان دوران دفاع مقدس و بخش قابل توجهی از جمعیت متشکل از خانواده‌های شهدا و رزمندگان و مردم خرمشهر خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 6 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 563
بازدید هفته : 596
بازدید ماه : 722
بازدید کل : 24446
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 26
بازدید دیروز : 563
بازدید هفته : 596
بازدید ماه : 722
بازدید کل : 24446
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->