ایجاد 717 فرصت شغلی در آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی آبادان از ایجاد 717 فرصت شغلی در سال 90 در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: ایجاد 717 فرصت شغلی در آبادان

 

محمد ادریس‎پور امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: با وجود تعهداتی که از سوی این اداره در خصوص ایجاد 700 فرصت شغلی در سال 90 ارائه شده بود، جهاد کشاورزی آبادان توانست با ایجاد 717 فرصت شغلی در شهرستان گام بلندی را در این زمینه بردارد.

وی افزود: همچنین مدیریت جهاد کشاورزی آبادان و ادارات تابعه متعهد به ایجاد 2 هزار فرصت شغلی در سال جاری در زمینه‎های باغبانی، مکانیزاسیون، دام و طیور و شیلات شده‌اند که افراد بهره‌بردار از این فرصت‎های شغلی در قالب پست‎هایی نظیر ناظر، کارورز و یا با دریافت تسهیلات و منابع بانکی در بخش کشاورزی مشغول به کار خواهند شد.

مدیر جهاد کشاورزی آبادان در ادامه از تصویب 583 طرح اشتغال‎زایی در بخش کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای منویات مقام معظم خبری و سیاست‎های دولت، جلسه کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان آبادان را با حضور استاندار خوزستان، فرماندار ویژه آبادان، مدیران کل استان و مسئولان ادارات شهرستان برگزار کردیم.

ادریس‎پور خاطر نشان کرد: در این جلسه مقرر شد که با پرداخت 2 میلیارد و 459 میلیون و 750هزار تومان تسهیلات قرض‎الحسنه و با راه‎اندازی 583 طرح اشتغال‎زایی، زمینه جذب یک‌هزار و 304 نفر در بخش‎های مختلف کشاورزی در زمینه‎ تولیدات دامی، گیاهی، مکانیزاسیون، ترویج، شیلات، تعاون روستایی و دامپزشکی فراهم شود.

وی در پایان در خصوص نحوه ثبت‎نام متقاضیان تسهیلات اشتغال گفت: متقاضیان می‎توانند با مراجعه به سامانه اداره تعاون، کار و امور اجتماعی و ثبت‎نام در آن برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 5 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 23946
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 89
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 222
بازدید کل : 23946
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->