معرفی متقاضیان خرید ادوات کشاورزی به بانک‌های عامل

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر گفت: معرفی متقاضیان خرید ادوات کشاورزی به بانک‌های عامل با تخصیص اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریالی در حال انجام است.

خبرگزاری فارس: معرفی متقاضیان خرید ادوات کشاورزی به بانک‌های عامل

 

ابراهیم داوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: در حال حاضر توجه خوبی به احیای مجدد بخش کشاورزی منطقه شده است.

وی افزود: این مدیریت در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی بخش کشاورزی در منطقه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نیست.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر با اشاره به اقدامات اخیر این اداره در راستای ارتقای سطح فعالیت‌های کشاورزی و حمایت از کشاورزان در این منطقه تصریح کرد: کشاورزان خرمشهری به اتفاق کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان و تنی چند از کارشناسان مرکز تحقیقات خوزستان از مزرعه تخصصی و ترویجی گندم این منطقه بازدید به عمل آورده و در جریان اهداف و نحوه اجرای مزرعه تخصصی ترویجی گندم قرار گرفتند.

وی هدف از اجرای این طرح را آشنایی و ترغیب کشاورزان به استفاده از یافته‌های جدید و تحقیقاتی و همچنین ارقام مقاوم گندم نسبت به شوری در مقایسه با ارقام محلی عنوان کرد.

داوری همچنین گفت: عمده رقم کشت در شهرستان از نوع چمران بوده که چند سال است در شرایط این منطقه کشت شده و لازم است ارقام جدیدتری که با شرایط سازگارتر و عملکرد در واحد سطح بیشتری داشته باشند جایگزین ارقام قبلی شود.

مدیر جهاد کشاورزی خرمشهر همچنین با بیان اینکه اعتبار 2 میلیارد و 800 میلیون ریال به‌ منظور خرید تراکتور و انواع ادوات کشاورزی در منطقه تصویب شده است، افزود: به‌ همین منظور متقاضیان برای اخذ تسهیلات به بانک کشاورزی عامل معرفی شده‌اند.

وی تصریح کرد: این مدیریت به ‌منظور سرعت در عملیات اجرایی کاشت، داشت و برداشت مزارع و همچنین تأمین نیروی محرکه در راستای افزایش سطح و مکانیزه کردن کشاورزی اقدامات مهمی را در حال پیگیری است.

داوری عنوان کرد: ارائه تسهیلات به‌ صورت ارزان قیمت از طریق بانک کشاورزی شهرستان صورت گرفته و در این زمینه پرداخت تسهیلات زمینه اشتغال‌زایی 10 نفر را فراهم کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 5 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 23920
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 63
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 23920
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->