درخشش دانش‌آموزان اروندکناری در نهمین جشنواره نخبگان قرآن

خبرگزاری فارس: کارشناس فرهنگی اداره آموزش و پرورش اروندکنار از درخشش دانش‌آموزان این منطقه در نهمین جشنواره نخبگان قرآن و معارف اسلامی در بهبهان خبر داد.

خبرگزاری فارس: درخشش دانش‌آموزان اروندکناری در نهمین جشنواره نخبگان قرآن

 

جواد شاکری‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: جشنواره نخبگان قرآنی و معارف اسلامی به مدت دو روز از 30 فروردین‌ تا یکم اردیبهشت‌ماه سال جاری در اروندکنار برگزار شده بود.

وی افزود: این جشنواره به میزبانی شهرستان بهبهان با حضور علاقمندان و شرکت‌کنندگانی از سراسر استان خوزستان برگزار شد.

کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش اروندکنار تصریح کرد: در این جشنواره که برای نهمین دوره در حال برگزاری است، حدود 800 دانش‌آموز دختر و پسر از سراسر استان شرکت کردند و در رشته‌های قرائت، حفظ، تفسیر قرآن، نهج‌البلاغه، احکام، اذان و انشای نماز به رقابت پرداختند.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان اروندکناری با چهار شرکت‌کننده در این رقابت قرآنی حضور یافته و سه نفر از آنان حائز رتبه شدند.

شاکری‌پور با اشاره به اسامی برترین‌های این جشنواره اظهار کرد: کوثر هاشمی دانش‌آموز سال سوم راهنمایی از مدرسه صدیقه کبری(س) در رشته نهج‌البلاغه رتبه دوم، علی اکبر رئیس ‌کوهی دانش‌آموز سال اول راهنمایی مدرسه پنج مهر در رشته انشای نماز رتبه دوم، علیرضا حیدری دانش‌آموز سال دوم متوسطه دبیرستان نبوت در رشته انشای نماز رتبه سوم و امین فداغیه دانش‌آموز سال اول راهنمایی از مدرسه امام‌حسن (ع) در رشته احکام مقام چهارم را کسب کردند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین جشنواره‌هایی در تربیت قرآنی دانش‌آموزان بیان کرد: تأثیر قرآن در زندگی فردی و گروهی افراد جامعه انکارناپذیر است، اما دانش‌آموزان به ‌عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی باید بیشتر با مفاهیم قرآن در زندگی خود آشنا شوند.

کارشناس فرهنگی اداره آموزش و پرورش اروندکنار با تأکید بر اینکه باید سعی کنیم آموزه‌های قرآن هر چه سریع‌تر به متن زندگی دانش‌آموزان وارد شود، خاطر نشان کرد: یکی از تأثیرات قرآن بر دانش‌آموزان افزایش آرامش روحی و روانی در بین آنهاست.

وی در پایان با اشاره به اینکه با برگزاری جشنواره و برنامه‌های قرآنی می‌توان جامعه به‌ ویژه جوانان را با مفاهیم و آموزه‌های قرآنی آشنا کرد، اظهار کرد: همگی باید بکوشیم تا دانش‌آموزان و نسل جوان را بیشتر با قرآن عجین کنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 5 / 2 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 457
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 464
بازدید ماه : 590
بازدید کل : 24314
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 457
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 464
بازدید ماه : 590
بازدید کل : 24314
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->