روزنامه ی نورخوزستان: اهواز- مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور مسجدسلیمان از بهینه سازی بانك سیستم اطفای حریق ژنراتورهای نیروگاه اول این سد خبر داد.به روز شنبه ایرنا ، 'محمود رضا توكلی زانیانی' توضیح داد: در راستای بهینه سازی و افزایش قابلیت اطمینان تجهیزات مختلف نیروگاه اول و دوم سد و نیروگاه شهید عباسپور، سیستم اطفای حریق شماره یك ژنراتورهای نیروگاه اول به طور كامل تعویض شد. وی گفت: سیستم اطفای حریق ژنراتورهای نیروگاه اول از دو بانك مجزا كه هر یك حاوی 41 كپسول CO2 50 كیلوگرمی است، تشكیل شده و این سیستم نقش حیاتی را زمان بروز حوادث در ژنراتور واحدها ایفا می كند. مدیرعامل سد و نیروگاه شهید عباسپور مسجدسلیمان افزود: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع و پایان عمر مفید كپسولهای یادشده و همچنین فرسوده شدن اتصالات آنها با هزینه ای بالغ بر 900 میلیون ریال و از محل قرارداد فروش انرژی اقدام به خرید، نصب و راه اندازی 41 عدد كپسول CO2 50 كیلوگرمی شد و بانك شماره یك سیستم اطفای حریق نیروگاه اول به طور كامل تعویض گردید. كپسولهای اطفای حریق CO2 واحد در هنگام بروز آتش به صورت خودكار وارد مدار شده و مانع از بروز آتش سوزی و خسارات جدی به واحد می شود. نیروگاه برق آبی یك هزار مگاواتی شهید عباسپور در شمال شرقی شهرستان مسجدسلیمان واقع شده و نقش مهمی در پایداری برق استان خوزستان دارد.




تاریخ: 20 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

روزنامه ی نورخوزستان: به منظور گسترش خدمات دولت الکترونیک و افزایش انگیزه ی کارکنان ، سامانه جدید کارایی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) نصب و راه اندازی گردید . به گزارش روابط عمومي اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان،«جهانگير نجاتي» معاون طرح و توسعه اين اداره كل با اعلام اين خبر اظهار داشت : در راستاي افزايش انگيزش در كاركنان ، سيستم كارايي به عنوان يكي از رويكردهاي اعطاي پاداش طراحي ،تدوين و راه اندازي گرديده است .وي تصریح کرد : سيستم جديد كارايي داراي دو آيتم ثابت شامل مدرك تحصيلي و پست سازماني و يك آيتم متغير شامل (عالي ،بسيار خوب، خوب، متوسط و معمولي ) بوده كه بر اساس آنها و به صورت هر سه ماه يكبار كارانه کارکنان مشخص و به آنها پرداخت مي گردد. «نجاتي » همچنين در ادامه افزود: به كارگيري این سامانه موجب افزايش كارايي ، اثر بخشي ، رضايت كاركنان و در نتيجه بهره وري سازماني مي گردد. گفتني است سامانه ی كارايي از بهمن ماه سال جاري در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خميني (ره) عملياتي گرديده است.




تاریخ: 20 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

روزنامه ی نورخوزستان: نخستين مرحله ي معاينات ادواري كاركنان اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان به منظور ارتقاء پايدار سطح تندرستي و سلامتي سرمايه هاي انساني به پايان رسيد . به گزارش روابط عمومي اداره كل بنادر و دريانوردي استان خوزستان ،«خادمي بصير» معاون اداري و مالي اين اداره كل ضمن اعلام خبر بيان داشت : يكي از مهمترين و اساسي ترين برنامه هاي پيشگيري از بروز بيماري ها وحوادث ناشي از كار در هر كشوري كه به عضويت سازمان بين المللي كار وبهداشت جهاني در آمده است ، معاينات شغلي افراد شاغل مي باشد و درسطح سازمان بنادر و دريانوردي و در راستاي استقرار سيستم OHSAS18001 ، تبعيت از قانون كار و اجرايي نمودن مفاد دستورالعمل HSE به صورت سالانه با نظارت مركز بهداشت ايمني و محيط زيستHSE انجام گرديد . وي با اشاره به انجام اين معاينات در سال جاري در مرحله اول به تعداد تقريبي 400 نفر در بين كليه كاركنان اداره كل ،خاطر نشان كرد : با توجه به اينكه در پيمان كليه شركت هاي پيمانكاري بحث معاينات ادواري يكي از بندهاي پيمان مي باشد، امسال نيز معاينات ادواري در سطح كاركنان شركت هاي زير مجموعه اين اداره كل نيز به انجام رسيد . ضمن اينكه كاركنان اين اداره كل براساس دستورالعمل مركزHSE اداره كل بايد هر ساله تحت انجام اين معاينات قرار گيرند . خادمي بصيرتأكيد كرد انجام چنين معايناتي مي تواند نقش مؤثري در ارتقاء سلامت جسمي و رواني و افزايش كارايي كاركنان داشته باشد.




تاریخ: 20 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

روزنامه ی نورخوزستان: اهواز-به مناسبت هفته سلامت، زنگ سلامت صبح روز شنبه طی مراسم باشكوهی با حضور معلمان، مربیان و دانش آموزان دبستان شاهد شهرستان هویزه نواخته شد.به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر شبكه بهداشت و درمان شهرستان هویزه در این مراسم اظهارداشت: برای گسترش فرهنگ بهداشت در سطح مدارس این شهرستان اقدامات خوبی از جمله تربیت مربیان بهداشت مدارس، ساماندهی رابطان بهداشتی و تلاش در جهت سالم سازی محیط مدارس صورت گرفته است. 'عبدعلی كوتی' با اشاره به اهداف دولت در خصوص حفظ سلامت دانش آموزان، همكاری آموزش و پرورش در زمینه رعایت اصولی بهداشت در سطح مدارس را خواستار شد. در پایان این مراسم هدایایی به مربیان و دانش آموزان فعال در زمینه سلامت اهدا شد.




تاریخ: 20 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

روزنامه ی نورخوزستان: مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از تحقق 99.8 درصدی برنامه تولید این شرکت در سال گذشته خبر داد و گفت: این شرکت سال گذشته به لحاظ اجرای پروژه‌های متعدد و تحقق برنامه تولید، سال خوبی را پشت سر گذاشته است.به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، عبدالامیر حویزاوی با بیان اینکه در سال 90 تولید 3 میلیون بشکه در روز برای مناطق نفت‌خیز جنوب برنامه‌ریزی شده بود، گفت: به طور متوسط 99.8 درصد از این برنامه در کل سال تحقق پیدا کرده است.وی همچنین به بهره‌برداری پروژه‌های نمک‌زدایی آب تیمور، بینک و کرنج و پارسی در سال گذشته اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌ این واحدها 55 هزار تا 110 هزار بشکه در روز است.حویزاوی دریاره راه‌اندازی واحد نمک‌زدایی مارون 3 در ماه‌های پایانی سال گذشته نیز اظهار کرد: هدف از اجرای این پروژه، افزایش ظرفیت عملیاتی کارخانه از 55 هزار به 110 هزار بشکه نفت در روز و فرآورش نفت نمکی تولیدی از مخزن آسماری مارون بوده است.مدیر تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، همچنین از بهره‌برداری واحد نمک‌زدایی اهواز یک در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ساخت این واحد مراحل پایانی خود را طی می‌کند و پس از بهره‌برداری آن ظرفیت فرآورش نفت نمکی در این واحد از 110 هزار به 165 هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد.وی با تاکید بر این که تولید صیانتی و ارایه نفت با کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی، از مهم ترین برنامه‌های مناطق نفت‌خیز جنوب است، گفت: پروژه‌های نمک‌زدایی این شرکت به منظور دستیابی به این مهم، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.حویزاوی شمار پروژه‌های در دست اجرای شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب را 750 پروژه اعلام و تاکید کرد: برخی از این پروژه‌ها از پیشرفت 90 درصد برخوردار هستند و برخی دیگر در دست مطالعات اولیه قرار دارند.وی با یادآوری نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: فرمایشات رهبری به منظور تولید ملی به معنای خودکفایی از نظر تجهیزات و ماشین‌آلات، نگهداری و پشتیبانی از آنها و پایداری در تولید بوده است؛ از این‌رو در شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا اهداف ترسیم شده در سخنان ایشان را به بهترین نحو انجام دهیم.




تاریخ: 20 / 1 / 1391برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی
آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 23755
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 16
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 23755
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->